يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۹۴۴۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۲۱ دی ۱۴۰۰
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ۱۲ میلیون و ۳۲۲ هزار تومان است.

به گزارش پایگاه 598، بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر  امروز (۲۱  دی ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۲ میلیون و ۳۲۲  هزار تومان و سکه طرح قدیم به ۱۱ میلیون و ۵۸۸ هزار تومان رسید.

قیمت نیم سکه ۶ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۶۱۱ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان است.

قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۱.۸۱۰ دلار (یک هزار و ۸۱۰ دلار) رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۲۱۸ هزار تومان معامله می‌شود. شما می‌توانید نرخ امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:

نام محصول نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید   ۱۲.۳۲۲.۰۰۰
سکه تمام طرح قدیم  ۱۱.۵۸۸.۰۰۰
نیم سکه بهار آزادی ۶.۶۴۰.۰۰۰
ربع سکه بهار آزادی ۳.۶۱۱.۰۰۰
سکه گرمی  ۲.۲۶۰.۰۰۰
اونس جهانی  یک هزار و ۸۱۰ دلار و ۵ سنت 
طلای ۱۸ عیار ۱.۲۱۸.۰۰۰

 

منبع: باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها