يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۹۴۴۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۲۱ دی ۱۴۰۰
آنچه در زیر می‌آید قیمت یخچال فریزرهای سایدبای‌ساید موجود در سطح بازار است؛

به گزارش پایگاه 598، یخچال فریزر سایدبای ساید اسنوا مدل SN۸-۳۳۵۰SS حوالی ۵۰میلیون و ۲۰۰هزار تومان قیمت خورد. همچنین یخچال سایدبای ساید سامسونگ  مدل HM۳۴ حوالی ۵۹میلیون تومان خریدوفروش می‌شود.

 قیمت یخچال فریزر سایدبای ساید دوو D۴S-۰۰۳۴SS حوالی ۴۹میلیون  ۲۰۰هزار تومان  اعلام شده است. قیمت یخچال سایدبای ساید سامسونگ مدل G۲۶ نیز به ۷۲میلیون تومان رسیده است.

یخچال فریزرهای سایدبای ساید اکسنت مدل AC-SBS و بکو  مدل GNE۱۶۲۴۲۳ZE نیز به ترتیب در رنج ۳۶ و ۴۵ میلیون تومان معامله می‌شود. قیمت یخچال فریزر سایدبای ساید امرسان مدل NRF۳۲۹۲D نیز ۲۸میلیون و ۲۰۰هزارتومان اعلام شده است.

 

قیمت یخچال فریزر سایدبای‌ساید (دی ماه)
برند مدل قیمت (تومان)
 اسنوا SN۸-۳۳۵۰SS ۵۰,۲۰۰,۰۰۰
سامسونگ  HM۳۴ ۵۹,۰۰۰,۰۰۰
 دوو D۴S-۰۰۳۴SS ۴۹,۲۰۰,۰۰۰
اسنوا SN۸-۳۳۲۰SS ۴۵,۲۰۰,۰۰۰
سامسونگ G۲۶ ۷۲,۰۰۰,۰۰۰
 ال جی P-Bentlee SXP۴۵۰ ۶۹,۰۰۰,۰۰۰
سامسونگ  Rosso۲ ۷۵,۳۰۰,۰۰
 اکسنت AC-SBS ۳۶,۶۰۰,۰۰۰
 بکو GNE۱۶۲۴۲۳ZE ۴۵,۳۰۰,۰۰۰
امرسان  NRF۳۲۹۲D ۲۸,۲۰۰,۰۰۰

منبع:اقتصادآنلاین

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها