أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۹۴۹۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۲۲ دی ۱۴۰۰
سرمربی ایتالیایی پیشنهاد سرمربیگری در تیم ملی لهستان را رد کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، 3 روز پیش سایت گل از نزدیک شدن «فابیو کاناوارو» به نیمکت تیم ملی لهستان خبر داد و مدعی شد که این ستاره سابق دنیای فوتبال در حال مذاکره با فدراسیون این کشور است.

در حالی که به نظر می‌رسد، کاناوارو هدایت یاران لواندوفسکی را در دست گیرد ولی به نقل اسکای ایتالیا او پیشنهاد لهستان را رد کرده و جواب منفی به آنها داده است.

این تیم در فروردین ماه باید برای رسیدن به جام جهانی 2022 قطر، در پلی آف با تیم روسیه بازی کند و در صورت پیروزی با برنده چک و سوئد دیدار کند.

کاناوارو معتقد است که تا برگزاری پلی آف جام جهانی زمان اندک است و به همین دلیل نمی‌خواهد که هدایت لهستان را بپذیرد.

فدارسیون فوتبال لهستان در حالی که 74 روز دیگر باید برای رسیدن به جام جهانی تلاش کند، هنوز مربی ندارد و مشخص نیست که چه کسی هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها