يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۹۴۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۲۲ دی ۱۴۰۰
برنامه سفر تیم فوتبال استقلال به مسجد سلیمان مشخص شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال امروز آخرین تمرین خود پیش از سفر به اهواز را در ورزشگاه آرارات از ساعت 14:30 برگزار خواهد کرد. شاگردان فرهاد مجیدی ساعت 17:30 تهران را به مقصد اهواز ترک خواهند کرد و از این شهر با اتوبوس راهی مسجد سلیمان خواهند شد.

ووریا غفوری کاپیتان تیم استقلال در تمرین روز گذشته تیمش از ناحیه دوقلو احساس آسیب دیدگی کرد و به همین دلیل محل تمرین آبی پوشان را ترک کرد. البته این بازیکن تصمیم دارد تیمش را در سفر به مسجد سلیمان همراهی کند.ظاهرا مصدومیت غفوری جدی نیست و این بازیکن مشکلی برای همراهی آبی پوشان ندارد.

تیم فوتبال استقلال فردا از ساعت 15:30 در ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان به مصاف شاگردان کمالوند خواهد رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها