يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۹۵۳۶
زمان انتشار: ۰۸:۳۵     ۲۳ دی ۱۴۰۰
سرمربی استقلال تهران بر روی نام فرزاد مجیدی خط کشید.

به گزارش پایگاه 598، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال تهران امروز به دلیل تاخیر ۱۰ دقیقه فرزاد مجیدی مربی این تیم در تمرینات روز چهارشنبه از حضورش در تمرینات ممانعت بعمل آورد.

با نظر سرمربی آبی‌پوشان فرزاد مجیدی فعلا اجازه حضور در تمرینات استقلال را ندارد و باید دید این تصمیم برادر بزرگتر تا چه زمانی خواهد بود.

همچنین با نظر فرهاد مجیدی نام مربی استقلال از فهرست پاداش این تیم حذف شد. گفتنی است فرزاد مجیدی از ابتدای فصل تا کنون پاداشی دریافت نکرده است.  

استقلال تهران در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امروز پنجشنبه و از ساعت ۱۵:۳۰ در دیداری خارج از خانه به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود.

 
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها