يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۹۵۶۵
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۲۳ دی ۱۴۰۰
هافبک سابق پرسپولیس برای رویارویی با تیم ملی فوتبال ایران در فهرست پتروویچ قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اسپورت، تیم ملی فوتبال عراق در بازی بعدی خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باید در ورزشگاه آزادی به مصاف ایران برود.

عراق قبل از این بازی حساس دیدار دوستانه ای را برابر اوگاندا در بغداد برگزار خواهد کرد. شاگردان پتروویچ ۴ روز دیگر اردوی آمادگی خود را در بغداد آغاز خواهند کرد.

محمد عماد مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال عراق از دعوت بشار رسن، امجد عطوان و ایمن حسین به اردوی تیم ملی فوتبال عراق خبر داد و اعلام کرد که این بازیکنان در دو بازی بعدی برابر ایران و لبنان تیم را همراهی خواهند کرد.

نمایش ضعیف این سه بازیکن در بازی های قبلی به ویژه برابر ایران انتقادهای زیادی را به دنبال داشته بود و بسیاری خواستار دعوت نکردن آنها بودند اما پتروویچ همچنان به این سه بازیکن که در لیگ ستارگان قطر بازی می کنند اعتماد دارد.

تیم ملی فوتبال عراق از ۵ بازی خود تنها ۴ امتیاز کسب کرده است و در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد این درحالی است که ایران با ۱۶ امتیاز صدرنشین است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها