يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۹۵۸۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۲۳ دی ۱۴۰۰
بازیکنی از آکادمی کیا در فوتبال اروپا؛
یادگار رستمی بازیکن آکادمی کیا به صورت رسمی به تیم پوگون لهستان پیوست و جدیدترین لژیونر فوتبال ایران لقب گرفت.

رستمی 18 ساله، جدیدترین لژیونر فوتبال ایران + عکس

به گزارش پایگاه 598، یادگار رستمی را باید آخرین لژیونر فوتبال ایران نامید. بازیکنی که پس از 7 سال حضور در آکادمی کیا و پس از رسیدن به سن 18 سالگی، اجازه جدایی از این تیم را به دست آورد و راهی فوتبال اروپا شد و از این پس در باشگاه پوگون لهستان به فوتبالش ادامه می دهد.

یادگار رستمی که در فوتبال پایه و از رده های سنی پایین آکادمی کیا فوتبالش را آغاز کرد، توانست پله پله بالا آمده و با درخشش در رده های سنی مختلف نامی برای خودش دست و پا کند به نحوی که او توانست توجه علاقه مندان به فوتبال پایه را به خود جلب کند.

چندی پیش بود که مهدی مهدوی‌کیا موسس آکادمی کیا با انتشار پستی در اینستاگرام خود نوشته بود: «بعد از سالها تلاش و برنامه‌ریزی، اهداف پیش‌بینی شده برای استعدادهای ایران، با رفتن گروه اول بازیکنان آکادمی کیا به اروپا، در حال تحقق است. تشکر فراوان از همه عزیزان در آکادمی کیا به خاطر زحماتتان.»

رستمی 18 ساله، جدیدترین لژیونر فوتبال ایران + عکس

البته این بازیکن از چند ماه پیش مورد توجه تیم لهستانی قرار داشت اما از آنجایی که هنوز به سن 18 سالگی نرسیده بود، اجازه عقد قرارداد با پوگون لهستان را نداشت و سرانجام امروز این انتقال شکل رسمی به خود گرفت.

این بازیکن با انتشار پستی طولانی در اینستاگرام، نحوه پیوستن خود به آکادمی کیا و تلاش برای رسیدن به این سطح از فوتبال را شرح داد.

رستمی 18 ساله، جدیدترین لژیونر فوتبال ایران + عکس

رستمی 18 ساله، جدیدترین لژیونر فوتبال ایران + عکس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها