يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۹۶۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۲۳ دی ۱۴۰۰
براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲هزار و ۲۲۴ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، تردد خودرو در شبانه ‌روز گذشته، نسبت به روز قبل ۱۲.۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲هزار و ۲۲۴ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱۲.۵ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۵.۵ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۶ الی ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات سه تا چهار صورت پذیرفته که هم‌وطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

براساس این گزارش تردد در محورهای رامیان - اولنگ – شاهرود در استان گلستان، شمشک - دیزین در استان‌های البرز و تهران، شهداد – نهبندان در استان کرمان، خرم آباد - پلدختر در استان لرستان، سی سخت – پادنا در استان‌ کهگیلویه و بویر احمد، سروآباد – پاوه در استان کردستان، گنجنامه - تویسرکان در استان همدان، پونل - خلخال در استان گیلان، وازک - بلده در استان مازندران و هشتگرد - طالقان در استان البرز به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها