أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۹۶۱۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۲۵ دی ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه 598، امین توکلی زاده، معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در صفحه اینستاگرام خود نوشت: پس از تشکیل قرارگاه اجتماعی کشور توسط رئیس جمهور مردمی حضرت آیت الله رئیسی و جلسه با استاندار محترم تهران قرارگاه اجتماعی شهر تهران با ریاست شهردار تهران شکل گرفت و شاهد یک همدلی و هم افزایی مفید برای حل مشکلات مردم هستیم .

از انسجام درونی معاونین و مسئولین درون شهرداری و شورای شهر تا همدلی و هم افزایی مسئولین نهادهای مسئول و اثر گذار در کنار هم و مهم تر از همه ورود نیروهای مردمی و داوطلب  برای پدید آوردن الگوی کارآمد وجهادی برای حل کردن مشکلات سخت، همه و همه جزء برکات این جمع عزیز است.

دیروز از صبح زود کار بازدید میدانی و پیگیری مصوبات را درمراکز ماده ۱۶ شروع کردیم از مددسرای خاوران و مرکز بهاران تا پاتوق کوهسنگی و مرکز خاورشهر تا مرکز شهید زیادیان سپاه پاسداران و مرکز شفق سازمان بهزیستی و مرکز سروش نیروی انتظامی را بصورت جمعی و با حضور اعضاء قرارگاه بازدید کردیم. این کار  باعث شد با واقع بینی مشکلات را درک کنیم واز زبان خود طراحان واداره کنندگان راهکار ها را بشنویم وبدون تشریفات مطول اداری در همان جلسه تصمیم گیری کنیم با حضور تمام تصمیم گیران کنار هم وصمیمت و همدلی شکل گرفته در یک بازدید میدانی قریب ۸ ساعته بتوانیم یک تصور واقعی از مراکز ترک وبازتوانی و اجتماعی سازی و... داشته باشیم وانشاالله با این اقدام ارزشمند که واقعا باخضوع وهم ‌کاری همه مسئولین دستگاه ها فراهم شده بتوانیم مشکلات افراد معتاد متجاهر را خوب بشناسیم و برای برون رفت آنها از این بحران  پیچیده و چند بعدی در کنار آنها وخانوادهایشان باشیم.

 استفاده از تجربیات افرادی که بسیاری از روش ها را تجربه کرده اند و صاحب نظر شده اند در این بازدیدها بسیار مفید است تا بتوانیم بهترین روش را انتخاب کنیم.

 در کنار این تلاش ها جلسات با گروه های مردمی و خیرین وکار آفرین ها در سازمان اجتماعی شکل گرفته و ادامه دارد تا به موزارت طی شدن مراحل نجات افراد معتاد از دست قاچاقچیان مواد مخدر و کمک به آنها برای ترک ،حمایت های اجتماعی نیز برای خانواده ها  فراهم شود با حمایت خانواده ها و مردم دلسوزمان امکان بازگشت به جامعه برای عزیزان این خانواده ها به وجود بیاید.

برنامه شهرداری تهران برای همدلی و رفع مشکلات مردم

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها