أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۹۶۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۲۶ دی ۱۴۰۰
مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: یک مزرعه بزرگ غیرقانونی ارز دیجیتال با ۲۳۵ دستگاه ماینر در بزرگراه فتح تهران شناسایی و جمع‌آوری شد.

به گزارش پایگاه 598، کاظم دهقان پور، مدیر دفتر حراست و امور محرمانه توزیع نیروی برق تهران اظهار کرد: یک مزرعه بزرگ ارز دیجیتال که با استقرار ۲۳۵ دستگاه ماینر در انبار متروکه یک کارخانه، اقدام به استخراج غیرقانونی ارز دیجیتال با استفاده از تعرفه‌های مخفف برق می‌کرد، شناسایی شد.

وی گفت: در راستای مبارزه با سودجویان که با استفاده غیرمجاز از شبکه برق شهری منجر به بروز اختلال در تأمین برق هموطنان می‌شوند، با هماهنگی پلیس امنیت اقتصادی تهران و کسب دستور قضائی از دادسرای ناحیه ۳۲ تهران، ضمن جمع آوری ماینرهای غیرمجاز، رسیدگی به پرونده متهم در مراجع قضائی به دلیل استفاده غیرمجاز از شبکه توزیع برق، در دستور کار قرار گرفت.

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از شهروندان تهرانی درخواست کرد در صورت اطلاع از وجود مزارع غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال مراتب را از طریق شماره تلفن ۸۸۰۵۷۰۴۴ و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی www.tavanir.org.ir/samaat ثبت کرده و در صورت صحت اطلاعات از پاداش‌های تعیین شده بهره‌مند شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها