امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۹۹۷۱۲
زمان انتشار: ۱۶:۰۹     ۲۶ دی ۱۴۰۰
واکنش‌ها به اقدام‌انقلابی رئیس‌دولت‌سیزدهم؛
ویلای قشم را همان همفکران شما ساختند که اول انقلاب حتی از سفارت آمریکاهم بالا رفتن.بعدها آمریکا برایشان شد کدخدا. ویلای قشم را همان هایی آباد کردن که استخر فرح رو آباد کرده بودند.استخر فرح رو چه کسانی آباد کردند؟ همان کسانی که به نوشاندن جام زهر افتخار کردن...

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، یکی از خبرهای روتین هرساله در دولت قبل، سفر تفریحی طولانی‌مدت حسن روحانی در ایام تعطیلات نوروز به قشم و کیش و اقامت در ویلاها و عمارت های معروف نهاد ریاست جمهوری بود.

رئیسی عمارت‌های معروف قشم و کیش دولت قبل را فروخت! / آیا دوره اشرافی‌گری و کاخ‌نشینی برخی مسئولان رده بالای نظام پایان یافته است؟ / مشاور روحانی چه چیزی را انکار می‌کند(!)

یکی از پر حاشیه‌ترین‌های این سفرها غیبت طولانی‌مدت روحانی در بحران سیل نوروز ۹۸ به خاطر رفتن به این تعطیلات در قشم بود. اما این روزها اخبار امیدوار کننده ای مبنی بر فروش عمارت ها و ویلاهای متعلق به ریاست جمهوری در کیش و قشم به گوش می رسد. سید ابراهیم رئیس در سفر اخیر خود به هرمزگان دستور فروش این وبلاها را صادر کرد. در همین خصوص دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد گفت ۲۸۰ میلیون یورو برای تکمیل پل خلیج‌فارس قشم نیاز است که بخشی از این مبلغ از طریق حراج ویلای ریاست‌جمهوری در جزیره کیش و قشم تهیه می شود. 

همین خبر بهانه ای شد تا حامیان دولت قبل با حمله به دولت سیزدهم این اقدام را پوپولیستی بنامند و حتی حسام الدین آشنا مشاور حسن روحانی در توئیتی همه چیز را دروغ خواند. وی نوشت: #ویلای‌قشم را همان امپراطوری دروغ ساخت که پیش از آن #استخر‌فرح را برساخته‌بود.

#ویلای‌قشم را همان مسئولانی ساختند که پیش از این در #استخر‌فرح زیرآبی میرفتند!

این توئیت آشنا نیز با واکنش هایی روبرو شد که در ادامه به برخی از آنان اشاره میکنیم:

کاربری نوشت: #ویلای‌قشم را همان مسئولانی ساختند که پیش از این در #استخر‌فرح زیرآبی میرفتند!
 
کاربر دیگری نیز نوشت: ویلای قشم را پادشاهان معمم ساختند که اربابان شما بودند!
 
-جناب آشنای ناآشنا، گیریم هر دوی اینها دروغ بود، لیکن مشی کاخ نشینی و اشرافیگری رئیس شما آیا قابل انکار و توجیه است؟ آیا در حوزه و دانشگاه اینگونه به شما یاد داده اند که دین خود را به دنیای دیگران بفروشید؟
 
- مشکل ویلای قشم یا استخر فرح نیست، مشکل عیش و نوش رئیس جمهورتان در ایام سیل 98 و ... آدرس غلط ندهید.
 
رئیسی عمارت‌های معروف قشم و کیش دولت قبل را فروخت! / آیا دوره اشرافی‌گری و کاخ‌نشینی برخی مسئولان رده بالای نظام پایان یافته است؟ / مشاور روحانی چه چیزی را انکار می‌کند(!)
 
- خدایی مطمئنم که دولت شما ویلای قشم رو نساخته . آخه دولت شما که اصلا ساختن بلد نبود . فقط تخریب کردید این هشت سال. اگرم به چیزی نیاز داشتین با ارز جهانگیری از جیب مردم میخریدین . یا خونه مردم رو مصادره میکردین!!
 
- در استخر دروغین کسی غرق نمی شود و ویلای دروغین را نمی فروشند. ویلاهای قشم که فروش رفت دروغتان هم چون غریقتان رسوا می شود.
 
- ویلای قشم را همان همفکران شما ساختند که اول انقلاب حتی از سفارت آمریکاهم بالا رفتن.بعدها آمریکا برایشان شد کدخدا. ویلای قشم را همان هایی آباد کردن که استخر فرح رو آباد کرده بودند.استخر فرح رو چه کسانی آباد کردند؟ همان کسانی که به نوشاندن جام زهر افتخار کردن...

کاربری هم نوشت:

#آیت_الله_رئیسی عمارتهای معروف محل عیاشی #دولت_روحانی را فروخت!
#روحانی در تعطیلات نوروز به #قشم ،#کیش اقامت در ویلاهای مجلل #نهاد_ریاست_جمهوری می رفت!
#روحانی در بحران سیل نوروز ۹۸در ویلای #قشم بود!
#رئیسی دستور داد برای جبران اعتبارات پروژهای عمرانی حوزه خلیج فارس فروخته شوند.
 
#ویلای‌قشم را همان مسئولانی ساختند که پیش از این در #استخر‌فرح زیرآبی میرفتند!
 
گفتنی است قطعا این اقدام رئیس دولت سیزدهم در فروش ویلاها و عمارت های لاکچری باعث افزایش امید و اعتماد مردم به نظام خواهد شد و باید امیدوار باشیم دوره کاخ نشینی برخی مسئولین پایان یافته و خوی اشرافی گری از مسئولین نظام رخت ببندد. همانطور که حضرت امام (ره) فرموده بودند: 
 
#ویلای‌قشم را همان مسئولانی ساختند که پیش از این در #استخر‌فرح زیرآبی میرفتند!امام خمینی رضوان الله علیه: "دولت واقعا باید با تمام قدرت، آن طوری که علی علیه السلام برای محرومین دل می سوزاند، این هم با تمام قدرت دل بسوزاند برای محرومین؛
 
مثل یک پدری که بچه هایش اگر گرسنه بمانند، چطور با دل افسرده دنبال این می رود که آن ها را سیر بکند.
 
"یک دولت امیر المؤمنین باید این طور باشد".
 
"در هر صورت، آنی که برای شما مهم است، خدمت کردن به همه طبقات، خصوصا مستضعف ها، خصوصا محرومینی که در طول تاریخ محروم بوده اند، [باشد]"
 
و مقام معظم رهبری هم در دیدار خود در سال 80 با هیئت دولت فرموده بودند: از جمله چیزهایى که روند حرکت به سمت عدالت را در جامعه کند مى‌کند، نمود اشرافیگرى در مسوولان بالاى کشور است.۱۳۸۰/۰۶/۰۵
 
و یا در جایی دیگر فرمودند: از جمله چیزهایی که روند حرکت به سمت عدالت را در جامعه کُند می‌کند، نمود اشرافیگری در مسؤولان بالای کشور است؛ از این اجتناب کنید. اشرافیگری دو عیب دارد؛ عیب دومش از عیب اوّلش بزرگتر است. عیب اوّلِ اشرافیگری، اسراف است - اشرافیگریِ حلال را می‌گوییم؛ یعنی آن چیزی که پولش از راه حلال و بحق به دست آمده - اما عیب دوم بدتر است و آن این است که فرهنگ‌سازی می‌کند؛ یعنی چیزی برای مسابقه دادن همه درست می‌کند. البته در این زمینه مسؤولان درجه یک بسیار نقش دارند؛
 

در همین خصوص علی صدری نیا کارشناس رسانه و فعال فضای مجازی در متنی که سال های گذشته در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرده بود خالی از لطف نیست: شاید باورتان نشود، ولی در این هشت سال، اقتصاد مقاومتی برای روحانی خیلی مهم بود! این را از کجا می‌گویم؟ از دو جا! یکی فرمانده لایقی که برای ستاد اقتصاد مقاومتی گذاشت؛ یعنی اسحاق خانِ جهانگیری! و دومی سفرهای نوروزی روحانی در راستای اقتصاد مقاومتی!

تا جایی که در این سالها خبر سفرهای نوروزی روحانی رسانه‌ای شده، نشان می‌دهد که او علاقه خاصی به سفر به کیش و قشم داشته؛ آن هم نه سفرهای معمولی و تفریحی! بلکه سفر در راستای پیگیری اقتصاد مقاومتی!!!

نوروز سال ۹۴ تصویری از قایق سواری او با لباس ورزشی و با خانواده در قشم منتشر می‌شود.

#ویلای‌قشم را همان مسئولانی ساختند که پیش از این در #استخر‌فرح زیرآبی میرفتند!

نوروز سال ۹۵ دولتی‌ها خبر رسمی می‌دهند که روحانی برای پیگیری اقتصاد مقاومتی وارد کیش شده. چند روز بعد تصویری از او منتشر می‌شود که در یک مجموعه تفریحی در کیش به دیدار هاشمی رفسنجانی رفته؛ مدیونید اگر فکر کنید این دیدار در راستای اقتصاد مقاومتی نبوده!

#ویلای‌قشم را همان مسئولانی ساختند که پیش از این در #استخر‌فرح زیرآبی میرفتند!

یکی از پر حاشیه‌ترین‌های این سفرها غیبت طولانی‌مدت روحانی در بحران سیل نوروز ۹۸ به خاطر رفتن به این تعطیلات در قشم بود. نوروز ۹۸ سیل ویرانگر چند استان کشور را درگیر کرده؛ بسیاری از مردم خانه و زندگی‌شان را به طور کلی از دست داده‌اند. اوضاع وخیم است؛ خیلی از گروههای جهادی خودشان را برای کمک به این مناطق رسانده‌اند؛ اما خبری از روحانی نیست! برای همه سوال شده که رئیس‌جمهور مملکت کجاست که سری به این مناطق سیل زده نمی‌زند! ظاهرا او در این لحظات حساس هم پیگیری اقتصاد مقاومتی را رها نکرده؛ آن هم در قشم! آنقدر رسانه‌ها و مردم سیل زده سر و صدا راه می‌اندازند که سفر نوروزی رئیس جمهور خراب می‌شود و روحانی بعد از چند روز بر می‌گردد!

#ویلای‌قشم را همان مسئولانی ساختند که پیش از این در #استخر‌فرح زیرآبی میرفتند!

در همین راستا سید ابراهیم رئیسی دستور داده است تا این ویلاها و عمارت‌ها برای کمبود اعتبارات پروژه‌های مهم آبی و عمرانی حوزه خلیج‌فارس فروخته شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها