أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۹۷۸۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۲۸ دی ۱۴۰۰
باشگاه السیلیه قطر دلیل فسخ قرارداد مدافع ایرانی اش را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، رسانه های قطر از روز گذشته از جدایی رامین رضاییان مدافع ایرانی السیلیه از این تیم خبر دادند.

امروز نشریه «الرایه» معتبرترین روزنامه قطری دلیل جدایی این مدافع ایرانی را اعلام کرد و نوشت: باشگاه السیلیه به دلیل عملکرد ضعیف و افت شدید رامین رضاییان قرارداد این بازیکن ایرانی را فسخ کرد. این عملکرد نامطلوب مدافع ایرانی درحالیست که تیم در شرایط بدی قرار دارد و قعرنشین لیگ است.

طبق گزارش های رسیده باشگاه السیلیه با محمود مواس سوری و محمود المرضی اردنی برای جانشینی رضاییان در ترکیب تیم وارد مذاکره شده است.

عملکرد ضعیف رامین رضاییان باعث شده تا تیم قعرجدولی السیلیه قرارداد این بازیکن را فسخ کند. این درحالیست که گفته می شود پرسپولیس به دنبال برگردان این بازیکن به جمع بازیکنان تیمش است.

السیلیه چرا قرارداد رضاییان را فسخ کرد؟ +عکس

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها