يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۹۷۹۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۲۸ دی ۱۴۰۰
واقعیت این است که استقلال را خیلی دوست دارم و اگر صدبار هم به عقب برگردیم باز هم به استقلال می‌آیم و پشیمان نیستم اما ناراحتم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از روزنامه فرهیختگان ورزشی، دو روز پیش برخی رسانه‌ها این‌طور خبر دادند که محمدرضا آزادی مهاجم تیم فوتبال استقلال در تمرین آبی‌پوشان شرکت نکرد و پس از صحبت با کادر فنی محل تمرین را ترک کرد. به دنبال این اتفاق، شایعاتی نیز مطرح شد که آزادی با فرهاد مجیدی صحبت کرده است تا از استقلال جدا شود. این درحالی است که این بازیکن در گفت‌وگویی اعلام کرد دچار سرماخوردگی شده و به کادر فنی گفت تشخیص پزشکان این است که تمرین نکند. تمرین روز گذشته استقلال به دلیل شیوع ویروس کرونا و فراگیر شدن آن در بین تعداد زیادی از بازیکنان استقلال لغو شد تا این شائبه به وجود بیاید از آنجایی که آزادی مشکوک به کرونا بوده، احتمالا سایرین از این بازیکن مبتلا شده باشند. این درحالی است که آزادی به گفته خودش اصلا در تمرین دو روز گذشته آبی‌ها حاضر نشده و این صحبت‌ها شایعاتی بیش نیست. ضمن اینکه تاکید کرد که مبتلا هم نشده است. گفت‌وگو با این مهاجم جوان را در ادامه می‌خوانید.

شنیده می‌شود سرما خوردی و شایعه شد شاید کرونا داشتی و بقیه را مبتلا کردی؟

من اصلا کرونا ندارم. هم 2 روز پیش تست دادم و هم خودم به صورت شخصی روز گذشته تست دادم که جواب آن منفی بود و مشکلی ندارم. اتفاقا چون سرما خورده بودم دو سه روزی می‌شود که به تمرین نمی‌روم. البته برخی این‌طور حاشیه‌سازی کردند که چون به خاطر سرماخوردگی در تمرین نبودم، پس دارم از استقلال جدا می‌شوم در غیر این صورت مشکل دیگری وجود نداشت.

صحبت‌هایی مطرح شده مبنی‌بر اینکه نیم‌فصل دوم از استقلال جدا می‌شوی.

هنوز چیزی معلوم نیست و طی چند روز آینده این بحث مشخص می‌شود هرچند فکر نمی‌کنم در لیست خروج باشم اما وضعیتم معلوم نیست اما در آینده نزدیک مشخص می‌شود.

با این شرایط، از انتخاب استقلال که پشیمان نشدی. به گذشته برگردیم باز هم استقلال را انتخاب می‌کنی؟

واقعیت این است که استقلال را خیلی دوست دارم و اگر صدبار هم به عقب برگردیم باز هم به استقلال می‌آیم و پشیمان نیستم اما ناراحتم. در هر صورت چیزی که فکر می‌کردم و توقع داشتم برایم اتفاق نیفتاد. از اروپا به عشق استقلال آمدم تا در این تیم بازی کنم اما شاید اگر فرصت‌هایی که به برخی بازیکنان داده شد به من داده می‌شد بهتر می‌توانستم جواب بدهم. من به خودم ایمان دارم و اگر به من اعتماد می‌شد می‌توانستم جواب این اعتماد را بدهم اما به من اعتماد نشد اما اینکه چرا این اتفاق افتاد را واقعا نمی‌دانم. این درحالی است که من اولین خرید استقلال در خط حمله برای فصل جاری بودم و بعد از آن اگر به من اعتقاد داشتند 6، 7 مهاجم دیگر را نمی‌خریدند اما بالاخره فوتبال است و برای همه بالا و پایین دارد.

فکر نمی‌کنی برای استقلالی ماندن می‌توانی یک فرصت دیگر به خودت بدهی؟

در هر صورت تا سه چهار روز آینده ببینم چه اتفاقی می‌افتد و خدا چه می‌خواهد.

از پرسپولیس که پیشنهادی نداری؟

خیر، اگر بخواهم از استقلال جدا شوم که فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد به پرسپولیس فکر نمی‌کنم. البته از چند تیم لیگ برتری پیشنهادهایی دارم اما پرسپولیس در بین آنها نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها