يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۹۸۷۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۲۹ دی ۱۴۰۰
کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در اقدامی عجیب از نفراتی برای حضور در کلاس‌های مربیگری استفاده می‌کند که شائبه های بسیاری را باعث شده است.

به گزارش پایگاه 598، کمیته آموزش فدراسیون فوتبال با روی کار آمدن شهاب عزیزی خادم دستخوش تغییراتی شد. در این راستا، جلال چراغپور به عنوان رئیس این کمیته و نیما نکیسا به عنوان رئیس دپارتمان منصوب شدند. 

با گذشت چند ماه از فعالیت این کمیته، شاهدیم که اتفاقات جالبی در آن رخ می‌دهد. به طور مثال، نفراتی به عنوان ناظر در کلاس‌های مربیگری حکم دریافت می‌کنند که به نظر می رسد فاقد استانداردها و شرایط هستند و به نوعی چنین رویه ای در فدراسیون وجود داشته که فردی که می‌خواهد ناظر کلاس‌های مربیگری باشد، باید کارمند فدراسیون، عضو یا رئیس کمیته آموزش باشد، اگر این چه این رویه تبدیل به قانون نشده اما عملا شاهدیم سرپرست تیم فوتبال پیکان با امضای حسن کامرانی فر به عنوان ناظر در کلاس‌های مربیگری در ارومیه معرفی شده است.

اکنون سوال از فدراسیون و کمیته آموزش این است که سعید دقیقی که سرپرست تیم فوتبال پیکان است و مدرس محسوب نمی‌شود و البته حدود ۲ ماه پیش کلاس‌های مربیگری A را پشت سر گذاشته، چگونه به عنوان ناظر در کلاس های آموزشی حضور پیدا کرده؟ آیا قانونی در این زمینه وجود ندارد که استانداردها چیست و چگونه می شود سرپرست یک تیم لیگ برتری، وارد چنین دوره ای شود؟ (تصویر نامه ابلاغ به هیات فوتبال که توسط دبیرکل فدراسیون امضا شده را در زیر ببینید)

یک اتفاق عجیب دیگر در فدراسیون عزیزی‌خادم +سند

اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان هم به عنوان دستیار سنجری در کلاس های مربیگری B در شهر ری فعالیت می‌کند. باز هم این سوال ایجاد می‌شود که آیا واقعا مدیرعامل یک باشگاه ۲۰ روز فرصت دارد در کلاس‌های مربیگری به عنوان دستیار یک مدرس فعالیت کند؟ پس تکلیف باشگاه پیکان چه شده و چگونه اداره می شود؟ البته تنها این ۲ نفر از باشگاه پیکان توسط کمیته آموزش فدراسیون حکمی دریافت نکردند چون علی الله‌کرم دستیار مجتبی حسینی هم به عنوان مدرس کلاس‌های مربیگری B در کرج معرفی و مشغول به کار شد.

باید این پرسش را مطرح کرد انتخاب مدیرعامل، سرپرست و مربی از باشگاه پیکان توسط کمیته آموزش فدراسیون چه توجیهی دارد؟ آیا اینگونه چیدمان مدرسین، ناظران و ... توسط کمیته آموزش و انتخاب چندین نفر از یک باشگاه ایجاد شائبه نمی‌کند؟ آیا این نوع انتصابات و چیدمان ها را نوعی انتقال باشگاه پیکان به کمیته آموزش نمی توان تفسیر کرد؟ و در نهایت باید پرسید مسئولیت نظارت روی کمیته‌های فدراسیون به عهده چه کسی است تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد؟

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها