أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۹۹۱۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۳۰ دی ۱۴۰۰
عنایتی:
رضا عنایتی از عقب افتادن مسابقه تیم هوادار مقابل استقلال ناراضی نیست.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از شهرآرا، سرمربی مشهدی تیم فوتبال هوادار که تیمش را برای دوربرگشت مسابقات لیگ آماده می‌کند، امیدوار است در ادامه راه نتایج بهتری را کسب کند. رضا عنایتی که در نیم فصل اول با تیم هوادار در رده دوازدهم جدول قرار گرفت، حالا به عملکرد بازیکنانش در ادامه راه خوش بین است. بعد از تعویق دیدار پیکان و استقلال در جام حذفی، زمزمه‌های زیادی درباره لغو دیدار آبی پوشان مقابل هوادار هم به گوش می‌رسد.

با توجه به اینکه استقلالی‌ها اعلام کردند تعداد زیادی از بازیکنانشان به ویروس کرونا مبتلا شده اند، آن‌ها تمرینات خود را نیز تعطیل کردند و خواهان لغو مسابقه با هوادار در هفته شانزدهم لیگ برتر هستند. در این شرایط، اما هنوز لغو بازی هوادار و استقلال قطعی نیست و باید تصمیم گیری لازم در این باره صورت بگیرد. با همه این اوصاف به نظر می‌رسد رضا عنایتی چندان نسبت به تعویق این مسابقه ناراضی نباشد.

برای دور برگشت، انگیزه‌های زیادی داریم

رضا عنایتی که تیمش را برای مصاف با استقلال آماده می‌کند، هنوز خبر دقیقی از برگزاری این مسابقه ندارد. عنایتی پس از تمرین دیروز تیمش گفت: تمرین بسیار خوبی بود و بچه‌ها خیلی انگیزه دارند تا بتوانیم دور برگشت لیگ را با شرایطی خوب و ویژه شروع کنیم. بازیکنانمان شرایط حساس جدولی و امتیاز گیری را کاملا درک کردند و با انگیزه خوب آماده می‌شویم تا بازی‌های نیم فصل دوم را انجام دهیم و با شرایط خوبی به استراحت در کنار خانواده‌ها برویم.

امیدواریم برگردیم و با انگیزه مضاعف به انجام بازی‌های خوب همراه با نتیجه گیری بپردازیم؛ چون نیم فصل اول برای ما از نظر فوتبال خوب قابل قبول بود، اما از نظر امتیازی شاید می‌توانستیم از تجربه مان بیشتر استفاده کنیم که این اتفاق نیفتاد و امیدواریم در نیم فصل دوم بتوانیم شرایط را تغییر دهیم.

هنوز خبری از برگزارشدن یا برگزارنشدن مسابقه با استقلال نداریم

او دربا ره مثبت شدن تست کرونای استقلالی‌ها و وضعیت مبهم بازی تیمش با آن‌ها گفت: اولا که برای همه بازیکنان تیم استقلال آرزوی سلامتی دارم، چون شنیدم شانزده هفده نفر کرونایی هستند و امیدوارم هرچه سریع‌تر بهبود پیدا کنند و به میادین برگردند. ما آماده برگزاری مسابقه هستیم و الان هم به شدت تمرین می‌کنیم؛ چون هنوز خبری مبنی بر لغو یا عقب افتادن بازی به ما نداده اند.

ما تمرین می‌کنیم و آمادگی لازم برای برگزاری بازی داریم. فقط اینکه دوستان شانزده هفده کرونایی دارند، بحث سلامتی بازیکنان ما هم وجود دار د و اگر تأیید کردند که این اتفاق افتاده، هم سلامتی بازیکنان استقلال و هم تیم ما به خطر می‌افتد و باید خیلی ریز به این مسئله ورود کنند؛ در غیر این صورت ما آمادگی این را داریم که بازی را انجام دهیم.

اگر بازی عقب بیفتد، ممکن است شرایط بهتری را برای ما ایجاد کند

عنایتی ادامه داد: اگر بازی عقب بیفتد، ممکن است شرایط بهتری را برای ما ایجاد کند و شاید بازیکنان جدید را به خدمت بگیریم و از آنان استفاده کنیم. به هرحال ما در هردوجهت آماده هستیم؛ اما اولویت اول من سلامتی بازیکنان است و امیدوارم در این مسئله با حساسیت بیشتری برنامه ریزی شود تا اتفاقی برای کسی نیفتد.

او درباره نقل و انتقالات تیمش گفت: برای پوشش نقاط ضعف مثل همه تیم‌ها خروجی داریم و با بازیکنانی صحبت کردیم و بعد از این بازی صحبت‌ها فاز جدی‌تر می‌گیرد تا بازیکنان جدیدی به مجموعه اضافه کنیم و هرزمان که حتمی شد، درباره آن صحبت خواهیم کرد و از طریق سایت باشگاه اعلام می‌کنیم که چه بازیکنانی را به خدمت گرفته ایم و چه بازیکنانی جدا شده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها