أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۹۹۱۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۳۰ دی ۱۴۰۰
در چمپیونزلیگ نباشید، می‌روم!
کریستیانو رونالدو شرط حضورش در تئاتر رؤیا‌ها را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از شهرآرانیوز، کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، تنها در صورتی حاضر به ادامه بازی در منچستریونایتد است که این تیم در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد. منچستریونایتد در ماه‌های اخیر شرایط خوبی نداشته و هرچند با حضور رالف رانگنیک روی نیمکت این تیم، اوضاع تا حدودی بهتر شده، اما همچنان به شرایط ایدئال نرسیده است.

حالا سان اسپورت مدعی شده است که نمایندگان رونالدو این هفته مذاکراتی را با ریچارد آرنولد، مدیر اجرایی یونایتد که کارش را از ماه آینده آغاز خواهد کرد، انجام داده اند. نمایندگان رونالدو نگران روندی هستند که این باشگاه در پیش گرفته است و اکنون در جایگاه هفتم جدول رده بندی قرار دارد.

این ستاره پرتغالی که ماه آینده سی وهفت ساله خواهد شد، قصد دارد تا چهل سالگی به حضور در میادین فوتبال ادامه دهد؛ اما می‌خواهد دوران فوتبالش را در نقش یک قهرمان به پایان ببرد و اکنون شانسی برای انجام این کار در اولدترافورد ندارد. این بازیکن در آغاز این فصل پس از ۱۲ سال دوری بار دیگر به یونایتد برگشت و قراردادی دو ساله با این باشگاه به امضا رساند؛ چون باور داشت که آن‌ها می‌توانند مدعی اصلی قهرمانی در رقابت‌های مهم باشند. اما این رؤیا به کابوس تبدیل شد و شیاطین سرخ هم اکنون در جایگاهی هستند که درنهایت‌ می‌توانند به حضور در لیگ کنفرانس اروپا امیدوار باشند.

گفته می‌شود این شرایط و همچنین نبود جدیت و تلاش کافی از سوی بازیکنان باعث شده که رونالدو به شخصیتی ناامید و آشفته در این باشگاه تبدیل شود.  این شرایط ممکن است منجر به جدایی رونالدو در پایان فصل شود، چرا که این بازیکن قصد دارد همچنان به حضور در لیگ قهرمانان و ثبت رکورد‌های دیگر ادامه دهد و غیبت شیاطین سرخ در این رقابت‌ها برای او پذیرفتنی نیست.

حمایت رانگنیک از رونالدو

رونالدو چند روز قبل در مصاحبه‌ای مدعی شده بود که اگر رفتار و نگرش بازیکنان یونایتد تغییر نکند، این تیم فصلی کابوس وار را پشت سر خواهد گذاشت. این بازیکن پرتغالی همچنین از اینکه بازیکنان جوان حاضر در این تیم به بازیکنان باتجربه در رختکن گوش نمی‌دهند، انتقاد کرده بود؛ رفتاری که اتفاقا با واکنش مثبت رانگنیک هم همراه بود و او در مصاحبه‌ای گفت: اگر لازم باشد باید به صورت مستقیم با این پسر‌ها حرف زد. این کار می‌تواند بسیار به ما کمک کند. اگر کریستیانو یا هر بازیکن دیگری این موضوع را به هم تیمی هایش به صورت مستقیم در زمین یا در رختکن گوشزد کند، آن‌ها از انجام این کار استقبال خواهند کرد.

سرمربی موقت یونایتد با اشاره به حضور بازیکنان باتجربه در رختکن این تیم ادامه داد: ما به اندازه کافی بازیکن باتجربه داریم، بازیکنان مسن تری که نمی‌توانند فقط در تمرینات و در زمین مسابقه الگو باشند. آن‌ها می‌توانند این کار را در تمامی مکالمات رختکن یا وقتی در کنار هم در هتل هستند، انجام دهند. این اتفاق باید در تیمی متحد به صورت خودکار رخ دهد. از همه بازیکنان دعوت می‌کنم که این کار را به صورت مرتب انجام دهند.

برزیل، مقصد احتمالی فوق ستاره پرتغالی

چندی پیش نشریه «AS» اسپانیا در توئیتی با عنوان بمب خبری اعلام کرد کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی شیاطین سرخ، احتمال حضورش در لیگ فوتبال برزیل را رد نکرد. این نشریه مادریدی به نقل از رونالدو نوشت: آنچه‌ می‌توانم با اطمینان مطلق بگویم، این است که برزیل کشوری دوست است. خواهرم در برزیل زندگی می‌کند و با یک برزیلی ازدواج کرده است. کاپیتان تیم ملی پرتغال ادامه داد: من دوره‌های تغذیه ام را با برزیلی‌ها می‌گذرانم.

برزیل کشوری است که برای آن احترام زیادی قائل هستم. رونالدو بعد از سال‌ها درخشش در رئال در سال۲۰۱۸ به یوونتوس رفت. فوق ستاره پرتغالی بعد از ۳ سال تورین را به مقصد منچستر ترک کرد و تابستان گذشته به اولدترافورد برگشت، ولی اوضاع در تئاتر رؤیا‌ها بر وفق مراد رونالدو نیست و شیاطین سرخ نمی‌توانند نتیجه خوبی بگیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها