أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۹۹۴۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۳۰ دی ۱۴۰۰
فن‌ مارویک:
سرمربی تیم ملی فوتبال امارات از شاگردانش خواست با تلاش و آمادگی کامل به دنبال کسب ۶ امتیاز از دو بازی حساس پیش روی در مرحله انتخابی جام جهانی باشند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، برت فن مارویک هلندی که شاگردانش را برای دو دیدار حساس مقابل سوریه و ایران در ادامه رقابت‌های انتخابی جام جهانی آماده می‌کند در این خصوص خطاب به بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی امارات گفت: من به قدرت و توان شما برای عبور از این مرحله ایمان دارم. ما به پیروزی در این دو بازی مقابل سوریه و ایران نیاز داریم تا بتوانیم شانس خودمان را برای صعود بالا ببریم. با تمرکز و تلاش بیشتر می‌توانید عملکرد و کیفیت بالاتری از خودتان نشان بدهید. ما باید به روحیه جنگنده و اعتماد به نفس در این دو بازی ظاهر شویم و شما شایستگی این کار را دارید.

اردوی تیم ملی امارات برای دیدار با سوریه و ایران در شهر دبی آغاز شده و شاگردان فن مارویک تمرینات خود را در زمین باشگاه الوصل در شهر دبی پیگیری می‌کنند.

امارات روز هفتم بهمن در دبی میزبان تیم ملی سوریه خواهد بود و 12 بهمن در تهران برابر تیم ملی ایران قرار می‌گیرد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها