يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۹۹۵۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۳۰ دی ۱۴۰۰
منصوریان:
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با کمک شرکت پالایش و پخش اتفاق خوبی برای بودجه نفت آبادان افتاد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، علیرضا منصوریان درباره آغاز مجدد تمرینات تیم فوتبال نفت آبادان اظهار داشت: روز گذشته جلسه ۴-۳ ساعته‌ای با بچه‌ها داشتیم. تشکر ویژه‌ای از سالاری، زیار و مسئولان پالایش و پخش کشور دارم. از دو دوست دیگرم که ورود کرده و در این شرایط سخت شرایط آبادان را درک کردند هم تشکر کرده و دست‌شان را می‌بوسم. در چند روز گذشته جلسات خوبی با مجموعه سالاری و زیار داشتیم. کاش این اتفاق در نفت تهران برای من می‌افتاد.

وی ادامه داد:این افراد کت درآورده و برای تیم آبادان وسط میدان آمدند. از قضا بسیار هم به فوتبال این شهر علاقه داشته و این تیم ریشه‌دار را فوق العاده دوست دارند. خدا را صد هزار بار شکر می‌کنم که در بحث دریافتی بچه‌ها اتفاقات خیلی خوبی افتاد. زیاد در فضای مجازی نیستم اما نکته مهم و حائز اهمیت این است که از گوشه و کنار شنیدم که بار تعطیلی تمرینات را روی دوش کاپیتان و بزرگ‌ترهای تیم من انداختند.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان تصریح کرد: قاعده تیم من این است که تمام خبرها و اتفاقات را باید به بزرگ‌ترهای تیم بگویند و جوان اجازه صحبت کردن ندارد اما از بزرگ‌ترهای تیم کامل تشکر می‌کنم که امشب همه را به خط کردند‌. جوان‌های تیم کاملا پشت سر بزرگان بودند و ما یک خانواده هستیم. مردم آبادان هم شامل حال این خانواده هستند.

منصوریان اضافه کرد: یک پای شعار تیم‌مان «یک نفر برای همه و همه برای آبادان» است. همه هواداران آبادانی می‌خواهند بایستند و اجازه ندهند کسی بیاید و فضای نفاق و جدایی برای صنعت نفت ایجاد کنند. تیم یکدستی داریم، باز هم می‌گویم شرکت پالایش و پخش منابع بودجه تیم ما را می‌دهد، خدا را شاکریم در شهری هستیم هواداران مسن سر تمرین می‌آیند. دلگرمی هواداران برای صنعت نفت دلگرمی خود ماست.

وی تصریح کرد: در دو مرحله این اتفاق را داشتیم، یک بار قبل از بازی با‌ آلومینیوم و بار دیگر شب گذشته و قبل از بازی با ذوب آهن. دستبوس همه عزیزان هستیم، برخی از آنها جای پدر من هستند و خجالت می‌کشم با این زحمت با عشق و علاقه سر تمرین نفت آبادان می‌آیند. از هواداران آبادان می‌خواهم محکم پشت تیم بایستد و به هیچ وجه حرف‌های حاشیه‌ای را گوش نکنند. صنعت نفت با تمام وجود برای آبادان می‌جنگد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد استوری طالب ریکانی که شائبه جدایی‌اش از جمع طلایی‌پوشان را تقویت می‌کرد، توضیح داد: طالب همچنان کاپیتان تیم ماست (این بازیکن شب گذشته در تمرین تیم نفت شرکت کرد). افتخار می‌کنیم بزرگ‌ترهای خیلی خوبی داریم، از مدیریت و هیات مدیره هم تشکر می‌کنیم که شبانه روز می‌جنگند تا تیم بتواند دریافتی داشته باشند. درنهایت از همه افرادی که برای تامین بودجه تلاش کردند تشکر می‌کنم.

منصوریان عنوان کرد: یک پیغام هم از طرف شرکت پالایش و پخش برای مردم آبادان دارم. آنها قول دادند که از سال آینده با روندی که سالاری و زیار پیش گرفته‌اند از سال آینده اتفاقی بیفتد که صنعت نفت از این وضعیت بیرون بیاید. امیدوارم این اتفاق برای نفت مسجدسلیمان هم بیفتد و تیم‌های خوزستان به ویژه نفتی‌ها در آرامش کامل به بازی‌های خود ادامه بدهند.

منصوریان در گفت‌وگو با سایت باشگاه صنعت نفت در مورد دیدار تیمش مقابل ذوب آهن توضیح داد: ذوب آهن تیم خیلی خوبی است،‌ در اولین بازی فصل می‌توانستیم مقابل این تیم با کسب یک امتیاز زمین را ترک کنیم اما با هوش بالای دقیقه 90 بازیکن حریف همین امتیاز را هم از دست دادیم. دوران بدی بود، خودم در آن زمان کرونای دلتا داشته و با شرایط بدی از بستر بیماری این مسابقه را تماشا کردم، اما تیم فعلی نفت، تیم ابتدای فصل نیست. تیمی است که صخره بسیار سختی شده و امروز می‌تواند در آبادان و خارج از خانه برای هر حریفی لقمه گلوگیری شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها