أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۰۰۲۴
زمان انتشار: ۱۵:۲۸     ۰۲ بهمن ۱۴۰۰
مهمه که به کی رای بدی!
حامیان دولت قبل و جریان تحریف از قافله عقب نمانده و با انتشار عکس هایی سعی در انتشار اخبار کذب کردند.

از فراموشی صف روغن و مرغ در دولت روحانی تا تمسخر رنگ جوراب رئیسی در مسکو؟! / جریان تحریف چگونه واقعیت‌ها را بالعکس جلوه می‌دهد؟به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598-علی شعبانی، ابراهیم رئیسی هفته گذشته در سفری دو روزه به مسکو با پوتین، نمایندگان مجلس دومای و ایرانیان مقیم روسیه دیدار و گفتگو کرد. این سفر که از اهمیت سیاسی، امنیتی و اقتصادی زیادی برخوردار بود به مذاق ضدانقلاب و دشمنان مردم ایران خوش نیامد و همین باعث شد که شایعات عجیب و بعضا خنده دار به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر کنند. از شایعه عدم استقبال مقامات از پوتین تا رنگ جوراب رئیسی در کاخ کرملین! شایعات پوچی که خنده هر خواننده ای را به همراه داشت.

 

اما در این میان حامیان دولت قبل و جریان تحریف از قافله عقب نمانده و با انتشار عکس هایی سعی در انتشار اخبار کذب کردند. جریان تحریف که هشت سال دولت فشل روحانی را به مردم تحمیل کرد که در آن دوران هر روز شاهد صف مرغ، روغن، برنج و چای و ... بودیم هم اکنون زبان باز کرده و اقدامات مثبت داخلی و بین الملی دولت را با شایعات پوچ به تمسخر میگیرند.

از فراموشی صف روغن و مرغ در دولت روحانی تا تمسخر رنگ جوراب رئیسی در مسکو؟! / جریان تحریف چگونه واقعیت‌ها را بالعکس جلوه می‌دهد؟

عده‌ای نیز دولت را متهم به ایران فروشی میکنند و دیگری هم با بی شرمی تمام به تسمخر نماز رئیسی در کاخ کرملین میپردازد. دلقکی که اسمش برای همه آشناست، متاسفانه توسط صداوسیما و برنامه خندوانه به مردم معرفی شد!!

چطور از دغدغه صف روغن و مرغ رسیدیم به رنگ جوراب رئیسی در مسکو؟!

یکی دیگر با انتشار تصویر خاتمی سعی در ارتقای جایگاه خیالی خاتمی در جهان داشت و دیگری با انتشار عکس نماز هاشمی در عربستان به جای روسیه سعی در بالابردن مقام معنوی وی را داشت!

                  از فراموشی صف روغن و مرغ در دولت روحانی تا تمسخر رنگ جوراب رئیسی در مسکو؟! / جریان تحریف چگونه واقعیت‌ها را بالعکس جلوه می‌دهد؟از فراموشی صف روغن و مرغ در دولت روحانی تا تمسخر رنگ جوراب رئیسی در مسکو؟! / جریان تحریف چگونه واقعیت‌ها را بالعکس جلوه می‌دهد؟

یکی دیگر از این حاشیه ها که به صورت گسترده پخش شد و کمتر کسی به آن پاسخ داد "میز بزرگ" اتاقی بود که دیدار پوتین و رئیسی در آنجا صورت گرفت. میز بزرگ کاخ کرملین که تاکنون چنین مهمانی ای به خود ندیده بود. در همین خصوص محمد لسانی فعال و پژوهشگر رسانه در کلیپی به صورت کامل و جامع تحلیلی در این خصوص ارائه داد که در ادامه می آید:

اما حواشی سفر رئیسی به مسکو به اینجا ختم نشد و ایشان به محض برگشت از روسیه با حصور در مناطق سیلزده کرمان شیوه نوین دولت داری را برای اعتدالیون و اصلاح طلبان به نمایش گذاشت.

کاربری نوشت: سفر رئيسي از مسكو به مناطق سيل‌زده كرمان، انتقال دهنده حس "پايان بي‌دولتي" است

آقاي رئيسي بعد از بازگشت از مسكو مستقيم به جيرفت كرمان رفت تا به مناطق سيل زده سر بزند. نقد دولت‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي سخت نيست، اما منصفانه هم نيست نقاط مثبت را نديد.

حداقل تاثير اين اقدامات رئيسي القاي حس "پايان بي‌دولتي" به مردم است. يادمان باشد مسائل كشور پيچيده، چندبُعدي و مشكلات انباشته شده است، هيچ راه‌حل يك خطي وجود ندارد، هيچ دكمه‌اي وجود ندارد كه با فشردن آن مشكلات حل شود اما شرط لازم وجود يك دولت است. حداقل‌هايي براي اميدواري وجود دارد.

کاربران دیگر هم با هشتگ #مهمه_که_به_کی_رای_بدی به این اقدام رئیس جمهور واکنش نشان دادند. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۵
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها