أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۰۱۵۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۱     ۰۳ بهمن ۱۴۰۰
افتخارش این بود که بر سنگ قبرش نوشته شود «سرباز قاسم سلیمانی»
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: قله ی برجسته ی سربازی را سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رقم زد. او که قهرمان ملت ایران بود و افتخارش این بود که بر سنگ قبرش نوشته شود "سرباز قاسم سلیمانی".

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری بسیج، چهاردهمین جشنواره حضرت علی اکبر سپاه صبح امروز در سالن شهید فهمیده سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

برگزاری این جشنواره با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و حجت‌الاسلام و المسلمین شاهرودی جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین همراه بود.

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: چهاردهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) سپاه مصادف است با سالروز میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) و میلاد امام عظیم الشأن و راحل؛ این میلاد را تبریک عرض می کنم.

وی افزود: در بهمن مناسبت های بسیار بزرگی را داریم و در انتهای بهمن میلاد امیرالمومنین علی (ع) را داریم و همچنین دهه فجر را در پیش داریم.

سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی سرآغاز یک تحول بزرگ در مفهوم سربازی در کشور ما بود، ادامه داد: این تحول بزرگ زمانی آغاز شد که سربازان در لبیک به امام راحل پادگان ها را ترک کردند و در کنار مردم بر علیه جبهه طاغوت جنگیدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: قله ی برجسته ی سربازی را سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رقم زد. او که قهرمان ملت ایران بود و افتخارش این بود که بر سنگ قبرش نوشته شود "سرباز قاسم سلیمانی".
وی در پایان اذعان داشت: سیدالشهدا جبهه های مقاومت با لشکر های سیاهی و جهل جهانی مبارزه کرد و به عنوان یک سرباز افتخار آفرین قهرمان امت اسلام شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها