أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۰۷۹۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی امروز (پنج شنبه) خود با فواد حسین وزیر امور خارجه عراق در خصوص آخرین تحولات روابط فیمابین دو کشور و همچنین موضوعات منطقه ای و بین المللی مورد علاقه و اهتمام مشترک گفتگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا،‌ وزیر امور خارجه کشورمان در ابتدا، ضمن احوالپرسی و ابراز خرسندی از سلامتی و بهبودی همتای عراقی خود بعد از طی کردن دوره نقاهت به دنبال ابتلا به کرونا، برای ایشان آرزوی سلامتی و تندرستی کامل کرد.

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و عراق در این گفتگوی تلفنی، ضمن مرور کوتاهی بر مناسبات ممتاز دو کشور همسایه و برادر، در خصوص تحولات منطقه از جمله یمن و ضرورت تلاش برای پایان جنگ در این کشور که موجب ناامنی و ثباتی در کل منطقه می شود، رایزنی و تبادل نظر نمودند.

وزیر امور خارجه عراق در بخشی از این گفت‌وگو، ضمن رایزنی در مورد مذاکرات وین بر اهمیت تداوم مذاکرات تهران و ریاض و آثار مثبت آن بر تعمیق و تثبیت ثبات و امنیت در کل منطقه تاکید کرد.

امیرعبداللهیان و فواد حسین بر تداوم مشورت و رایزنی و همفکری دو کشور در راستای پیشبرد منافع و مصالح دو کشور و همه کشورها و ملت های منطقه تاکید کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها