يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۱۲۳۶
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
یک منبع مطلع خبر منتشره مبنی بر نامه حسین امیرعبداللهیان به مقام معظم رهبری درباره مذاکرات وین و ادعاهای مطرح شده را ساختگی خواند و تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه 598، یک منبع مطلع در وزارت امور خارجه در پاسخ به سؤال خبرنگار، انتشار خبر ارسال نامه‌ای از سوی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مقام معظم رهبری درباره مذاکرات وین و برخی ادعاهای دیگر را ساختگی خواند.

وی انتشار این مطالب را در راستای اختلاف افکنی و تلاش برای شکستن اجماع ملی در خصوص مذاکرات جاری در وین عنوان کرد.

لازم به ذکر است در فضای مجازی خبری منتشر شد مبنی بر اینکه امیرعبداللهیان در خصوص مذاکرات وین نامه‌ای به مقام معظم رهبری نوشته و از برخی سنگ اندازی‌ها در روند این مذاکرات گلایه کرده است.

ادامه دور هشتم مذاکرات وین به منظور رفع تحریم‌ها از دیروز (سه‌شنبه) در شهر وین از سر گرفته شد. علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراه دیروز بدین منظور وارد وین شدند. این دور از مذاکرات با رایزنی باقری و انریکه مورا هماهنگ کننده گفت‌وگوها آغاز شد و پس از آن هیأت‌های ایران و روسیه و سپس هیأت‌های ایران و چین به گفت‌وگوی دوجانبه پرداختند. باقری همچنین با مذاکره کنندگان سه کشور اروپایی به همراه مورا به گفت‌وگو نشست.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیروز (سه‌شنبه) در گفت‌وگوی تلفنی با سرگئی لاوروف همتای روس خود ضمن اعلام آمادگی ایران برای رسیدن به توافق خوب در اسرع وقت، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران قاطعانه در پی یک توافق خوب و در چارچوب منافع و حقوق خود است، اما بدون واقع‌بینی طرف غربی و اقدامات ملموس و واقعی آنها، سرعت پیشرفت در مذاکرات حاصل نخواهد شد. 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها