يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۱۳۷۶
زمان انتشار: ۰۹:۰۶     ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
بر اساس آن‌چه مجری ویژه برنامه ۲۲ بهمن تلویزیون توضیح داده، رییس سازمان صداوسیما با قطع شعرخوانی میثم مطیعی، از مداحان کشورمان روی آنتن زنده برخورد کرده است. پیش از این، در چند مراسم مذهبی و رسمی، اجرای برنامه توسط این مداح، جنجالی شده بود.

به گزارش پایگاه 598، روز جمعه، هم‌زمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن، در پی پخش شعرخوانی میثم مطیعی در یک اجتماع مردمی، صدای او از آنتن تلویزیون قطع شد که حاشیه‌هایی را به دنبال داشت.

میثم مطیعی در ۲۲ بهمن، بعد از سه سال دوباره پشت تریبون یک اجتماع بزرگ قرار می گرفت. چند بار پیش از این، شعرخوانی این مداح در مراسم رسمی و مذهبی، جنجالی شده بود.

اما محمدرضا باقری، مجری ویژه برنامه مراسم ۲۲ بهمن ماه در تلویزیون، درباره قطع صدای میثم مطیعی در صفحه شخصی خود چنین توضیح داده است: «تصمیم به قطع شعرخوانی میثم مطیعی در ۲۲ بهمن، تصمیم شخصی یکی از مدیران میانی بوده و دستور پخش ادامه شعرخوانی را دکتر جبلی شخصا صادر کرده است. این‌طور که گفته‌اند، رئیس صداوسیما از قطع برنامه به شدت شاکی شده و با مدیران سیما با تندی برخورد کرده است.»

منبع: ایسنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها