يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۱۵۴۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۲     ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مجاهدت‌ها و تلاش‌های خستگی ناپذیر و درخشان سردار مهدوی‌نژاد در خدمت به اسلام و میهن اسلامی راهگشای نسل‌های امروز و فردای جامعه اسلامی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری 598، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پی شهادت سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدی مهدوی نژاد جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرده است.

 

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

عروج آسمانی و شهادت گونه جانباز عالیقدر سردار سرافراز و پرافتخار اسلام سرتیپ دوم پاسدار مهدی مهدوی نژاد جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از سالها صبر و تحمل عوارض ناشی از از جراحات شیمیایی دوران دفاع مقدس را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) خانواده مکرم و آحاد همکاران و همرزمان وی تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

بی تردید مجاهدت ها و تلاش‌های خستگی ناپذیر و درخشان آن سردار بزرگ و دلاور در خدمت به اسلام و میهن اسلامی و دفاع سلحشورانه از ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب و نظام اسلامی طی بیش از چهار دهه اخیر به ویژه در هشت سال دفاع مقدس که در سنگر آن مفتخر به مدال جانبازی شده بود، برای همیشه پویا ، زنده و راهگشای نسل‌های امروز و فردای جامعه اسلامی خواهد بود.

از درگاه خداوند متعال برای آن سردار گرانقدر علو درجات و رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و  شهدای کربلا و  برای بیت شریف وی  و ادامه دهندگان راه آن مجاهد نستوه ثبات قدم و دوام توفیق  در صراط مستقیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را طلب می کنم .

سرلشکر پاسدار محمد باقری

 رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها