أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۱۸۶۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۰۱ اسفند ۱۴۰۰

 

به گزارش پایگاه 598، تنکر ترکرز، شرکت ردیابی نفتکش‌ها، در حساب کاربری توییتری خود از آتش گرفتن یک نفتکش ایرانی که با پرچم کشور دیگری در حال تردد بود، خبر داد. تنکر ترکرز در حساب کاربری توئیتر خود نوشت: «روز گذشته، یک نفتکش قدیمی بدون بیمه با پرچم کشور دیگری حامل نیم میلیون بشکه نفت ایران در خاور دور دچار حریق شد.» طبق ادعای این شرکت خدمه این نفتکش موفق شدند به سرعت حریق را خاموش کنند، ولی به دلیل غیرقانونی بودن تردد این کشتی این سانحه هرگز گزارش نشده و خبری از آن منتشر نشد. تاکنون مقامات ایران صحت و سقم این گزارش را تأیید نکرده اند. قابل ذکر است که چهار سال پیش نفتکش سانچی نیز در این منطقه بر اثر حادثه‌ای غرق و کلیه خدمه آن کشته شدند.

منبع: خبرنگاران جوان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها