يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۱۸۷۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
پلیس فتا گفت: در پی جلوگیری از کلاهبرداری افراد ناشناس با ورود به حساب اینستاگرام کاربران رعایت چند نکته ساده الزامی است.

به گزارش پایگاه 598، سرهنگ علی محمد رجبی در گفت‌وگو با میزان گفت: برخی از کاربران اینستاگرامی مدعی هستند که افرادی ناشناس وارد حساب آن‌ها شده و با سرک کشیدن در صفحه هایشان اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از کاربران می‌کنند.

وی افزود: برای اینکه بفهمیم که آیاد شخصی وارد صفحه اینستاگرام ما شده یا خیر؟ می‌توانیم با رعایت چند نکته ساده و انجام آن‌ها از ورود سایرین به صفحات حساب اینستاگرامی خود جلوگیری کنیم.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا تصریح کرد: در صفحه مشخصات اینستاگرام خود بر روی گزینه منو «سه خط بر روی هم» ضربه زده و سپس به بخش تنظیمات مراجعه کنید.
 
وی افزود: در ادامه با ورود به بخش امنیت «SECURITY» به قسمت فعالیت ورود به سیستم «LOG ACTIVITY» رفته و موقیعت مکانی، زمان و نوع دستگاهی که به حساب شما وارد شده را مشاهده کنید.

سرهنگ رجبی ادامه داد: اگر دستگاهی را مشاهده کردید بر روی گزینه سه نقطه رو به روی آن دستگاه ضربه زده و سپس بر روی گزینه خروج «LOG OUT» ضربه بزنید تا دستگاه غیرمجاز از حساب شما خارج شود.

به گفته رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا کاربران پس از انجام این مراحل می‌توانند برای امنیت بیشتر با انتخاب گزینه «CHANG PASSWORD» رمز امنیتی حساب اینستاگرام خود را تغییر دهند.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها