أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۱۹۲۰
زمان انتشار: ۰۹:۴۴     ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی در اطلاعیه ای از دستگیری عامل پخش صوت سخیف و هنجارشکنانه علیه مسئولین نظام در بازار رضا (ع) مشهد توسط پاسداران گمنام امام زمان خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، روابط عمومی سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی در اطلاعیه ای اعلام کرد: با اقدامات دقیق و پیچیده اطلاعاتی، فنی و عملیاتی پاسداران گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی، عامل پخش صوت حاوی محتوای سخیف و هنجارشکنانه علیه مسئولین نظام در شامگاه ۲۰ بهمن ماه سال جاری در بازار رضا (ع) مشهد که از عوامل گروهک پلید وجنایت کار منافقین است، دستگیر شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بنا بر مستندات کشف شده از محل اختفای نامبرده، این فرد در صدد انجام اقدامات ضدامنیتی و هنجارشکنانه دیگری نیز بوده که در تور اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان سازمان اطلاعات سپاه امام رضا (ع) گرفتار آمده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی سپاه استان خراسان رضوی، برادر فرد دستگیر شده از منافقین به هلاکت رسیده در عملیات مرصاد بوده است.

این اطلاعیه در پایان تاکید کرده است: پاسداران گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه در تعامل و هم‌افزایی با سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشور و همکاری و  همراهی ملت ایران، با آمادگی کامل هرگونه اقدام ضد امنیتی و هنجارشکنی علیه ارزش های انقلابی و ملی را رصد و قاطعانه با آن برخورد می‌کند.

منبع: سپاه نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها