يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۱۹۲۸
زمان انتشار: ۱۰:۰۱     ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
طارمی:
ستاره کشورمان پس از کسب عنوان بهترین بازیکن زمین در خصوص برد سخت پورتو مقابل موریرنسه صحبت کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، شب گذشته در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ پرتغال، تیم فوتبال پورتو مقابل موریرنسه به برتری یک بر صفر رسید تا قدمی دیگر برای قهرمانی بردارد.

مهدی طارمی در این مسابقه در ترکیب اصلی قرار داشت و 86 دقیقه بازی کرد. او گلی به ثمر نرساند ولی تنها گل پورتو را ساخته و پرداخته کرد تا به بهترین بازیکن زمین از نظر لیگ پرتغال لقب گیرد.

طارمی پس از این مسابقه با دوربین لیگ پرتغال صحبت کرد و گفت:ممنون از اینکه مرا بهترین بازیکن زمین دانستنید. ما کارمان را امروز خیلی عالی انجام دادیم. خیلی خوب بازی کردیم و خوشبختانه به برد رسیدیم. پس از اخراج مارکو گروخیک کار برای ما خیلی دشوار شد. امروز مهمترین چیز پیروزی بود که به آن رسیدیم.

مهمترین چیز پیروزی پورتو است نه گلزنی من

وی ادامه داد: غیر ممکن است که بتوانیم 90 دقیقه حمله کنیم زیرا یادمان نرود که 3 روز گذشته با لاتزیو در لیگ اروپا بازی کردیم. مهمترین چیز به نظرم پیروزی بود که به آن رسیدیم.

ستاره کشورمان گفت: من گلی به ثمر نرساندم ولی مهمترین چیز این است که بتوانیم به تیمم برای پیروزی کمک کنم. من همیشه سعی دارم که گل بزنم ولی پیروزی برایم اهمیت بیشتری دارد.

پورتو با این پیروزی 63 امتیازی شد و اختلاف خود را با تیم دوم جدول یعنی اسپورتینگ در 6 امتیاز فاصله نگاه داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها