يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۱۹۷۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس سرباز ندارد و از آقایان می‌خواهم با مطرح کردن این صحبت ها فرافکنی نکنند.

به گزارش پایگاه 598، سید ضیاء عربشاهی در مورد بحث سربازی سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند و اظهارات اخیر پرویز مظلومی، عضو هیات مدیره استقلال مبنی بر اینکه بسیاری از نفرات تیم رقیب هم مشکل سربازی دارند، اظهار داشت: مظلومی در باشگاه استقلال سمت دارد و نمی‌خواهم جواب صحبت های وی را بدهم.  به این صحبت ها هم کاری ندارم اما درباره وضعیت سربازی دو بازیکن این تیم، مقصر اصلی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستند. افرادی در این دو مجموعه نشسته و کارهایی می‌کنند که خلاف قانون و منشور فوتبال است‌. در این حالت چه انتظاری می‌توان داشت؟

وی ادامه داد: آیا کسی که کارت بازیکنان را صادر می‌کند، مدارک بازیکن را نمی‌بیند و نمی‌داند وی دوران خدمت سربازی را گذرانده است؟ کل فوتبال ما را فساد گرفته است. دیدید عزیزی خادم چگونه با لابی بازی و هزینه کردن به جایگاه ریاست فدراسیون فوتبال رسید و خدا را شکر خیلی زود هم برکنار شد. در این حالت از سایر افراد چه انتظاری می‌توان داشت؟ هیات فوتبال و سازمان لیگ نباید مدارک بازیکنان را بررسی کنند؟ کاری به مرادمند و یزدانی ندارم اما خلاف‌هایی از این دست در فوتبال ما زیاد است.

هافبک اسبق پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس بازیکن سرباز ندارد و آنها در زمان مقرر یا خدمت کرده‌اند یا معافیت گرفته اند. با این حرف‌ها می‌خواهند پرسپولیس را به حاشیه ببرند. بدون تعصب می‌گویم این تیم امسال هم قهرمان می‌شود. هرچند استقلال در نیم فصل اول شد و اکنون هم صدرنشین است اما برای این چیزها به یک تیم جام نمی‌دهند زیرا قهرمان و نایب لیگ در پایان فصل مشخص می‌شود. آقایانی که چنین ادعاهایی دارند و اینگونه می‌خواهند پرسپولیس را به حاشیه بکشانند، حواس‌شان باشد بلایی که در این سال‌ها سر این تیم آوردند، سر هیچ تیم دیگری نیاوردند.

عربشاهی ادامه داد: نمی‌خواهم از فرد خاصی اسم ببرم اما از زمانیکه برخی آقایان به استقلال آمدند، همه کار انجام دادند تا این تیم به قهرمانی برسد. قانون برای همه یکسان است و فرقی بین بازیکن استقلال با پرسپولیس با گل‌گهر یا هر تیم دیگری وجود ندارد.  همین الان خیلی از بازیکنان سرباز تیم‌های لیگ برتری در فجرسپاسی، ملوان، نیروی زمینی و سایر تیم های نظامی بازی می‌کنند تا از این طریق سربازی خود را بگذرانند. اکنون هم به این دلیل که دو بازیکن استقلال سرباز شده‌اند، آقایان فرافکنی می‌کنند و از آنجاییکه می‌دانند قهرمان لیگ نمی‌شوند، فرار رو به جلو می‌کنند.

وی اضافه کرد: مگر زمانیکه آجورلو، مدیرعامل باشگاه تراکتور بود احمد نوراللهی و امید عالیشاه برای گذراندن خدمت سربازی به این باشگاه نرفتند؟ اکنون هم باید استقلالی ها به قانون تمکین کرده و توپ را به زمین حریفان نیندازند. رفیق بازی را هم کنار بگذارند. هرچند استقلال امتیاز تیم‌های دیگر را جمع کرده اما شخصیت قهرمانی ندارد. پرسپولیس در این سال ها شخصیت قهرمانی اش را نشان داده و به این دلیل که عدد «شش» برای ما پرسپولیسی‌ها در فوتبال مقدس است شک نکنید تیم ما امسال برای ششمین سال متوالی قهرمان می‌شود.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها