أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۲۰۸۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۱     ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
نکونام:
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هنوز لیست ما خالی است و پر نشده است‌.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، جواد نکونام در نشست پیش از بازی با تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: ما می دانیم که تیم حریف به امتیاز بازی فردا نیاز دارد و بازی کردن با تیم‌هایی که برای ماندن در لیگ می جنگند همیشه سخت است. فردا بازی بسیار سختی در پیش داریم و باید زحمت بکشیم و تلاش کنیم تا به موفقیت برسیم. به بازیکنان تیم خود هشدار داده ام که در بازی فردا باید با تمرکز و عطش بالا بازی کنند تا موفق شویم.

نکونام عنوان کرد: نفت مسجدسلیمان تیم خوب و با کیفیتی است اما مهم تیم ماست و نفراتی که بازی می‌کنند باید با آمادگی و تمرکز بالا و ذهنیت برنده وارد زمین شوند و بازی کنند. در بازی قبل هم می توانستیم پیروز مسابقه شویم اما ۲ امتیاز را به راحتی از دست دادیم و فردا نیاز داریم که با آرامش بازی کنیم و بتوانیم به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: همه آماده هستیم تا یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم و به نتیجه مورد نظر برسیم.

نکونام در مورد اینکه با توجه به جذب بازیکنان جدید توقعات از فولاد بالا رفته و سرمربیان تیم های رقیب از فولاد به عنوان یک تیم پرهزینه یاد می‌کنند، عنوان کرد: از نظر هزینه های انجام شده با بسیاری از تیم های لیگ برتر فاصله داریم. تیم ما دو سال هزینه نکرده و امسال توانسته ایم یارگیری کنیم. هنوز لیست ما خالی است و پر نشده است‌.

وی افزود: بازیکنان ما با شرایط سختی شروع به بازی کردند و دو سال طاقت فرسا داشتیم. ما دوسال هزینه نکردیم و تیم های دیگر هزینه های بسیاری انجام داده اند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما با این شرایط سخت توانستیم دو جام بیاوریم و مردم خوزستان و هواداران را خوشحال کنیم. برای داشتن یک تیم مدعی نیاز است که با برنامه ریزی کار کنیم و ما از نیم فصل این شرایط را به دست آورده ایم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها