أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۲۱۳۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس از بررسی تخلفات سازمان تعاونی روستایی در خرید گران میوه شب عید خبر داد و گفت: نتیجه این بررسی به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، محمد جواد عسکری در سومین جلسه بررسی خرید گران میوه شب عید توسط سازمان تعاون روستایی افزود: با بررسی مستندات و گرفتن قیمت از بازار، در حال بررسی دقیق این موضوع هستیم و گزارش سازمان بازرسی کشور هم چهارشنبه هفته جاری یا شنبه هفته آینده در کمیسیون کشاورزی قرائت می‌شود.

عباسی نایب رئیس کمیسیون کشاورزی نیز گفت: قیمت خریداری و تمام شده میوه، شفاف نیست که این ایراد بزرگی است، ضمن اینکه میوه ای، از باغدار خریداری نشده است.

عباسی با اشاره به نامه اداره استاندارد مازندران مبنی بر ابطال پروانه فعالیت شرکت میزان سنجش آریا به عنوان شرکت ناظر کمی و کیفی بر خرید تاکید کرد: اینکه محل ثبت این شرکت با محل تولد رئیس سازمان تعاون روستایی همجوار است جای شبهه دارد، ضمن اینکه چطور در مناقصه تنها یک شرکت توانسته حضور یابد؟

وی ادامه داد: این‌ها شبهاتی است که باید از طرف سازمان تعاون روستایی، پاسخ داده شود.

در این جلسه نمایندگان خبرگزاری صدا و سیما و همچنین مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی مستندات خود در مورد ذخیره میوه شب عید را به اعضای کمیسیون کشاورزی ارائه کردند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها