أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۲۱۳۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
بازیکنان مسلمان چلسی شب گذشته نمایشی عالی از خود به جا گذاشتند تا مورد تحسین همگان قرار گیرند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، شب گذشته در چارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چلسی مقابل لیل به برتری 2 بر صفر رسید تا قدمی بلند برای صعود به جمع 8 تیم پایانی بردارد.

در این مسابقه کای هاورتز و کریستین پولیسیچ برای آبی‌های لندنی گلزنی کردند و بیش از آنها، ستاره‌های مسلمان مورد تمجید همگان قرار گرفتند.

توماس توخل پس از بازی به «انگولو کانته» لقب «تغییر دهنده بازی» را داد و او را مهره‌ای مهم در برد چلسی دانست.

سرمربی آبی‌ها گفت: من بسیار از عملکرد او راضی هستم. کانته در بازی‌های قبلی کمی با مشکل روبه‌رو شده بود و نمی‌توانست آن ثبات همیشگی را داشته باشد. اما در بازی امروز عالی بود و قدمی بزرگ برای احیای خود برداشت. شما به نمایش او دقت کنید، چقدر توانست در تیم ما موثر ظاهر شود. او بازی ما را تغییر داد و نتیجه و برد را برای ما رقم زد. او خیلی در تیم ما تاثیرگذار است.

حکیم زیاش، دیگر ستاره مسلمان چلسی در این مسابقه پاس گل داد تا مورد تمجید رسانه‌ها قرار گیرد. او در 22 بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان اروپا توانسته روی 17 گل تاثیر مستقیم گذارد و نشان دهد چقدر در خدمت تیم است.

ادواردو مندی، دیگر بازیکن مسلمان چلسی نیز شب گذشته نمایشی خیره کننده از خود به ثبت رساند و یک رکورد عالی به نمایش گذاشت. مندی از 18 بازی لیگ قهرمانان اروپا توانسته 14 بار کلین‌شیت کند که یک رکورد تاریخی محسوب می‌شود.

چلسی فصل گذشته با توخل قهرمان اروپا شد و تصمیم دارد این افتخار را دوباره تکرار کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها