أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۲۱۴۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
زننده تک گل ویارئال در دیدار برابر یوونتوس براین باور است که تیمش عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مارکا، ویارئال در دیدار برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا باوجود آنکه گل زود هنگامی دریافت کرد اما توانست به تساوی یک بر یک دست پیدا کند.

بارخو زننده گل تساوی ویارئال بود. او بعد از بازی گفت: بازی بسیار سختی بود. وقتی در دقیقه یک دروازه تیمی باز شود همه برنامه ها تقریبا نابود می شود. خوشبختانه ما باوجود چنین شرایط سختی امید و تمرکز خود را از دست ندادیم. من براین باور هستم که ما بازی بهتری را نسبت به یوونتوس به نمایش گذاشتیم و شایسته کسب پیروزی بودیم.

او ادامه داد: ما تیم برتر بازی بودیم و عملکرد بهتری نسبت به یووه داشتیم. من از نتیجه راضی نیستم چرا که می توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. اگر تیمی در این بازی شایسته پیروزی باشد آن ویارئال است. ولاهوویچ نشان داد که می تواند از یک نیم فرصت هم استفاده کند. برابر چنین تیم و بازیکنانی باید بسیار مراقب بود.

بارخو درباره گلی که زد گفت:خوشبختانه فضای لازم را داشتم و کابو هم خیلی خوب من را دید. خوشحالم که در این بازی حساس گل زدم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها