يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۲۲۵۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
امیرآبادی:
کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: 2-3 تیم در کل لیگ خوب بازی می‌کنند ولی جایشگاهشان پایین تر از استقلال است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، مهدی امیرآبادی در خصوص شرایط تیم استقلال در پایان هفته نوزدهم لیگ برتر و اینکه برخی  کارشناسان به روند فوتبال این تیم ایراد می گیرند گفت:فقط نتیجه برای ما  پیکشوستان و هواداران استقلال مهم است. مگر برای خوب بازی کردن امتیاز می‌دهند که این بحث‌ها راه افتاده است؟ از قول من بنویسید که  استقلال دوست دارید این مدلی بازی کند و ما هم راضی هستیم. 2-3 تیم در کل لیگ خوب بازی می‌کنند ولی جایشگاهشان پایین تر از استقلال است، پس در ایران ملاک فقط نتیجه است نه چیز دیگر.

وی در خصوص اینکه مجیدی غفوری را به دلیل مسائل انضباطی در اختیار کمیته انضباطی قرار داده است عنوان کرد: شنیدم غفوری در تمرین کاری کرده که اشتباه بود.من غفوری را دوست دارم ولی این کارها از او بعید است. یک بار دیگر هم از دست او ناراحت شدم. زمان آقای فکری او هنگام تعویض به تابلو لگد زد. غفوری با تعصب بازی می‌کند ولی این کارها به آینده خودش ضربه می‌زند. به نظرم او با یک عذرخواهی همه چیز را تمام کند. چون همه منتظر هستند چنین اتفاقاتی درون استقلال بیفتد و تیم را به حاشیه بکشند.

کاپیتان اسبق استقلال در خصوص مشکلاتی که برای سیاوش یزدانی و حسین مرادمند جهت اعزام به سربازی اتفاق افتاده است گفت: نمی‌دانم سرنوشت این دو نفر چه می‌شود اما اگر هم آنها بروند معتقدم فاصله بازیکنان اصلی و ذخیره ما فقط یکی دو درصد است.فقط امیدوارم  اگر قانون است به جز قهرمانی برای بقیه تیم‌ها هم رعایت شود.

وی خطاب به بازیکنان استقلال گفت: 11 فینال در پیش است و هیچ تیمی هم ضعیف نیست. همه مقابل استقلالی که نتایج خوبی گرفته انگیزه دارند. بازیکنان استقلال سرشان به کار خودشان باشد و فقط به فکر قهرمانی باشند. هوادار استقلال در سالهای اخیر خیلی زجر کشیده و امسال بازیکنان و کادر فنی می‌توانند آنها را خیلی خوشحال کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها