أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۲۲۶۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
جای یزدانی می‌تواند پر شود؛
یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید که آبی‌پوشان پایتخت باید تمام تمرکز خود را بگذارند تا صدر جدول رقابت های لیگ برتر را حفظ کنند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، علی موسوی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی آبی‌پوشان پایتخت مقابل فجرسپاسی در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: ما از پیروزی‌های استقلال راضی هستیم. این هواداران در حال حاضر به بازی زیبا و فوتبال تاکتیکی نیاز ندارند و فقط نیاز به قهرمانی دارند. امیدوارم این مساله شروعی باشد تا در ادامه فوتبال زیبا به نمایش گذاشته شود. من به عنوان هوادار دوست دارم استقلال قهرمان شود. این تیم به قهرمانی نیاز دارد و امیدوارم این روند به قهرمانی آبی‌ها منجر شود.

او درباره عملکرد فنی تیم استقلال گفت: من بازی‌های چند تیم را نگاه کردم. استقلال نسبت به تیم‌های دیگر سرحال‌تر بازی می‌کند و عملکرد خوبی دارد. یک مقدار در تمام‌کنندگی مشکل داریم و باید موقعیت‌های بیش‌تری ایجاد شود. همه انتظار دارند استقلال با گل‌های بیش‌تری  حریفان خود را شکست دهد و اگر مهاجمان بتوانند از فرصت‌های خود استفاده کنند، این اتفاق رخ می‌دهد.

موسوی در واکنش به این مساله که گفته می‌شود استقلال به یک بازیکن بازی‌ساز نیاز دارد، خاطرنشان کرد:‌ استقلال اگر در لیگ قهرمانان آسیا بود، شاید به این بازیکنان نیاز داشت. در لیگ برتر فوتبال ایران با نبود چنین بازیکنانی هم می‌شود نتیجه گرفت و این تیم می‌تواند بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر بگذارد. الان استقلال هیچ کمکی نمی‌خواهد و می‌تواند کار خود را پیش ببرد.

او درباره حواشی که در خصوص سرباز شدن محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی پیش آمده و تاثیر نبود این ۲ بازیکن در برنامه‌های استقلال خاطرنشان کرد: سیاوش یزدانی به علت محرومیت در بازی مقابل ذوب‌آهن نتوانست بازی کند و در بازی مقابل فجرسپاسی هم حضور نداشت و این باعث شد تا استقلال در نبود یزدانی بتواند برنامه‌ای برای پر کردن جای خالی یزدانی داشته باشد. یزدانی در خط دفاع خیلی مسلط بود اما با این اتفاقی که افتاده است، تیم باید خودش را جمع کند و خودش را هماهنگ کند. استقلال در حال حاضر بازیکن‌های خوبی دارد. اگر یزدانی نباشد، چشمی می‌تواند جای او را بگیرد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره اختلافاتی که میان فرهاد مجیدی و وریا غفوری پیش آمده است، خاطرنشان کرد: انضباط باید حرف اول را در هر تیمی بزند. فرهاد مجیدی می‌داند تیم در کورس قهرمانی است و باید مشکلات میان ۲ نفر به هر شکلی که هست، برطرف شود چون در غیر این‌صورت، افسوس این اختلاف در پایان فصل بر دل استقلالی‌ها باقی می‌ماند.

موسوی در پایان و در پاسخ به این سوال که آبی‌پوشان پایتخت می‌توانند در پایان فصل عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را کسب کنند؟ خاطرنشان کرد: استقلال این فصل بهترین فرصت را برای قهرمانی دارد. این تیم مشکلات سال گذشته را ندارد و تا الان خوب پیش رفته است و نباید اجازه لغزش بدهد و باید با تمام تمرکز خود را بگذارد تا صدر جدول را حفظ کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها