أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۰۲۳۳۳
زمان انتشار: ۰۹:۴۹     ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
در پی تصمیم‌های غیردوستانه لهستان، بلغارستان و جمهوری چک در قبال روسیه، سازمان هواپیمایی روسیه امروز در بیانیه‌ای از بستن شدن حریم هوایی خود به روی پروازهای این سه کشور شرق اروپا خبر داد.

 

به گزارش پایگاه 598، در پی تصمیم‌های غیردوستانه لهستان، بلغارستان و جمهوری چک در قبال روسیه، سازمان هواپیمایی روسیه امروز در بیانیه‌ای از بستن شدن حریم هوایی خود به روی پروازهای این سه کشور شرق اروپا خبر داد. سازمان هواپیمایی روسیه (روس آویا) در بیانیه‌ای اعلام کرد: از ساعت ۱۵ به وقت مسکو روز ۲۶ ماه فوریه، در مورد شرکت‌های هواپیمایی این کشورها (لهستان، بلغارستان و چک) یا شرکت‌های هوایی ثبت شده در این کشورها محدودیت استفاده از حریم هوایی روسیه ازجمله برای پروازهای ترانزیتی وضع می‌شود. در بیانیه گفته شده است: تصمیم گرفته شده در رابطه با تصمیم‌های غیردوستانه سازمان‌های هواپیمایی بلغارستان، لهستان و چک و مطابق با معیارهای بین المللی به عنوان اقدام متقابل گرفته شده است. یک مقام هواپیمایی روسیه ظهر امروز به خبرگزاری دولتی تاس گفته بود که روسیه نامه‌های رسمی در مورد بسته شدن حریم هوایی بلغارستان، لهستان و چک به روی هواپیماهای مسافربری روسیه دریافت کردو همینک اقداماتی که در این مورد باید انجام دهد را ارزیابی می‌کند. لهستان، بلغارستان و جمهوری چک روز گذشته اعلام کردند که در حال بررسی و تصویب مصوبه‌هایی برای بستن حریم هوایی خود بر روی پروازهای خطوط هوایی روسیه هستند.

منبع: ایرنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها