أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۲۳۶۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
توکلی:
مدافع میانی تیم فوتبال مس رفسنجان تأکید کرد، شاگردان محمد ربیعی در دیدار فردا مقابل پرسپولیس با هدف رقم زدن نخستین شکست خانگی این تیم در فصل جاری وارد زمین خواهند شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، شاهین توکلی درباره آخرین وضعیت تیمش گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است و در بازی قبلی هم یک برد مهم را در اراک به دست آوردیم، آنهم در حالی که آلومینیوم در زمین خودش شکست نخورده بود. قبل از این بازی اقدام باشگاه آلومینیوم در تقدیر از من بسیار باارزش بود و به نوعی از این حرکت آنها غافلگیر شد. محبت مردم اراک و هواداران این تیم را فراموش نمی‌کنم.

وی درباره بازی بعدی تیمش برابر پرسپولیس که فردا (دوشنبه) برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: پرسپولیس از لحاظ فنی یکی از بهترین تیم‌های لیگ است. آنها برای دور نشدن از کورس قهرمانی نیاز مبرمی به گرفتن سه امتیاز این بازی دارند، ولی هدف تیم ما هم چیزی جز برد نیست. ما آلومینیوم را در اراک شکست دادیم و حالا می‌خواهیم اولین شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را رقم بزنیم. آنها از شروع لیگ در بازی‌های خانگی شکست نخورده‌اند و امیدوارم مس اولین تیمی باشد که پرسپولیس را در خانه‌اش شکست می‌دهد.

مدافع مس یادآور شد: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و هدف تیم هم از ابتدای فصل کسب سهمیه نبود. با این حال تا اینجا خوب جلو آمده‌ایم و تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. با این روندی که داشتیم کسب سهمیه دور از دسترس نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها