يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۲۳۶۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
مدیرعامل استقلال در نظر دارد کاپیتان آبی‌ها را بدون حکم کمیته انضباطی به جمع تیم بازگرداند.

به گزارش پایگاه 598، هفته گذشته، با اعلام کادرفنی تیم فوتبال استقلال، وریا غفوری به دلیل تخلف انضباطی در تمرینات این تیم، در اختیار باشگاه استقلال قرار داد.

پس از آن غفوری تمرینات خود را به صورت اختصاصی ادامه داد تا آمادگی خود را حفظ کند.

مصطفی آجورلو، مدیرعامل استقلال برای وساطت میان مجیدی و غفوری وارد عمل شده و قرار است امروز (یک‌شنبه) صحبتی با کاپیتان و سرمربی آبی‌ها داشته باشد تا مشکل این ۲ نفر را حل کند.

آجورلو قصد دارد غفوری را بدون حکم کمیته انضباطی به جمع آبی‌پوشان بازگرداند اما باید موضع فرهاد مجیدی نیز نسبت به این پادرمیانی آجورلو مشخص شود و اگر سرمربی آبی‌ها کوتاه نیاید، باید منتظر حکم کمیته انضباطی باشگاه استقلال بود.

با این وجود به نظر می‌رسد که غفوری غایب قطعی دیدار استقلال مقابل نساجی در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر است و باید دید چه سرنوشتی در انتظار کاپیتان استقلال خواهد بود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها