يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۲۳۷۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
ستاد فرماندهی ارتش فرانسه:
طبق اعلام ستاد فرماندهی ارتش فرانسه ۹۵۰۰ نظامی فرانسوی به دنبال حمله روسیه به اوکراین به حالت آماده‌باش در می‌آیند.

به گزارش پایگاه 598، ستاد فرماندهی ارتش فرانسه اعلام کرده که به دنبال حمله روسیه به اوکراین ۹۵۰۰ سرباز فرانسوی به حالت آماده‌باش در می‌آیند.

بر همین اساس قرار است ۱۵۰۰ سرباز فرانسوی در مأموریت‌های ناتو برای تقویت نیروهای این سازمان شرکت کنند.

همزمان با آغاز حمله نظامی روسیه به اوکراین هر لحظه تنش‌ها تشدید می‌شود. «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین اعلام کرده که پوتین روز جمعه در انتظار به نتیجه رسیدن پیشنهاد مذاکره به مقامات اوکراین دستور توقف موقت جنگ را صادر کرد ولی پس از مخالفت کی یف با مذاکره، پیشروی‌ها ادامه یافت.

بسیاری از شهروندان اوکراینی و اتباع خارجی حاضر در این کشور، در تلاش برای خروج از اوکراین هستند. بسیاری از دولت‌ها هم تلاش می‌کنند تا اتباع خود را از راه‌های مطمئن از اوکراین خارج کنند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها