أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۲۴۳۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
سرمربی لیورپول از درخشش دروازه بان جوان تیمش برابر چلسی تمجید کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ساکرنت، دو تیم فوتبال لیورپول و چلسی در دیدار نهایی جام اتحادیه انگلیس در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برابر هم به میدان رفتند. در نهایت این دیدار به ضربات پنالتی کشیده شد و لیورپول ۱۱ بر ۱۰ به برتری رسید. کپا آریزابالاگا دروازه بان چلسی تتها بازیکنی بود که پنالتی خود را از دست داد.

یورگن کلوپ پس از قهرمانی لیورپول در فینال جام کارابائو در روز یکشنبه، به کائویمهین کلهر دروازه بان تیمش ادای احترام کرد. کلهر در این فصل در جام اتحادیه دروازه بان قرمزها بوده است و کلوپ اصرار داشت که او در دیدار فینال هم درون دروازه قرار گیرد.  کلهر نه تنها در طول بازی چندین سیو موثر انجام داد، بلکه ضربه پنالتی تعیین کننده را در ضربات پنالتی که ۱۱-۱۰ به سود لیورپول تمام شد را تبدیل به گل کرد.

او گفت: حتی در فوتبال حرفه‌ای هم باید فضایی برای احساسات وجود داشته باشد. کائویمهین کلهر پسر جوانی است و برای او خیلی خوشحالم. من خوشحالم که هوادارانمان الان چنین چیزی را جشن می گیرند. چلسی فوق العاده قوی است. این تازه شروع است، ما احمق نیستیم و خیلی زود نمی خواهیم از رقابت  کردن برای جام های دیگر دست بکشیم. این بازی می توانست ۵-۵ باشد.  خوشحالم که مردم در روزهای ناراحت کننده به خاطر جنگ چنین چیزی را جشن بگیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها