أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۲۴۵۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
در ضربات پنالتی بازی شب گذشته چلسی مقابل لیورپول، توخل دروازه‌بان را عوض کرد تا مورد انتقاد شدید رسانه‌ها قرار گیرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، شب گذشته در فینال جام اتحادیه انگلیس لیورپول در یک بازی زیبا، دیدنی و نفس‌گیر مقابل چلسی در ماراتن پنالتی‌ها به برتری رسید.

این مسابقه پس از 120 دقیقه تساوی بدون گل به ضربات پنالتی رسید تا هیجان به اوج خود برسد. 21 پنالتی زده شد ولی در انتها «کپا آریزابلاگا»، دروازه‌بان چلسی توپ را به آسمان کوبید تا به قهرمان لیورپولی‌ها لقب گیرد.

جالب اینجاست که کپا در دقیقه 120 وارد بازی شد تا به جای «ادواردو مندی» پنالتی‌های لیورپول را مهار کند که در این کار شدیدا ناموفق بود و به عامل شکست تیمش نام گرفت. پس از این اتفاق توخل مورد انتقاد قرار گرفت که چرا به دروازه‌بان اصلی خود اعتماد نکرده است.پ

سرمربی چلسی در این خصوص گفت: ما در گذشته نیز چنین کاری را انجام دادیم و می‌دانیم که کپا در گرفتن پنالتی بهتر از مندی است. به همین دلیل من چنین تصمیمی را گرفتم. این یک اتفاق غیرمعمول است که 11 نفر پنالتی بزنند. او در اینجا کمی عجله کرد و نتوانست گلزنی کند. برخی چیزها ممکن است به ضرر شما تمام شد ولی شما باید چنین تصمیماتی بگیرید. پس از بازی و اتفاق مردم نمی‌توانند شما را قضاوت کنند.

توخل در خصوص انتقادات نسبت به کپا نیز اظهار داشت: خیلی تند و بی‌رحمانه است. شکست ما تقصیر او نیست. ما چنین تصمیمی گرفتیم و مثل دفعه قبل خواستیم او در ضربات پنالتی درون دروازه بیایستد. کپا هر روز تمرین پنالتی می‌کند و ما می دانیم چقدر او خوب است. همه می‌دانند که چقدر او در ضربات پنالتی قدرتمند است ولی متاسفانه امروز، نتوانست توپی را مهار کند.

توخل پیشتر چنین تصمیمی را در بازی سوپرکاپ اروپا مقابل ویارئال گرفت و کپا توانست به چلسی کمک کند تا قهرمان این رقابت شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها