امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۰۲۴۵۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
یحیی و آغاز ماراتن سخت برای بازگشت به صدر؛
یحیی گل‌محمدی بعد از توقف هفته گذشته و اختلاف ۵ امتیازی با صدرنشین به چیزی جز سه امتیاز برابر مس رفسنجان در آزادی تمرکز ندارد و با دو تغییر تیمش را آماده این جدال می‌کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش سه، از دست دادن دو امتیاز حیاتی برابر گل گهر سیرجان اکنون اختلاف پرسپوليس را با استقلال در صدر جدول به پنج امتیاز رسانده است و سرمربی سرخپوشان همانطور که در نشست خبری روز گذشته مدعی شد، چشم به امتیازات باقی‌مانده و تعلل آبی‌پوشان در ادامه مسیر دوخته است.

خبر بد برای یحیی گل‌محمدی اما مصدومیت حامد پاکدل در تمرین روز گذشته بود. مهاجم سرخپوشان که طی سه هفته اخیر موفق به گلزنی در ترکیب این تیم شده بود با مصدومیت سختی مواجه شد تا این بازی را از دست بدهد و خط حمله این تیم با تغییراتی مهیای این جدال شود. مصدومیت پاکدل او را نیز به جمع غایبان این تیم به همراه سیامک نعمتی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر اضافه کرده است تا دست سرخپوشان و یحیی گل‌محمدی در فاز تهاجمی بسته‌تر از قبل هم باشد.

در این میان اما شاید مهمترین تغییر توسط یحیی گل محمدی در خط دروازه باشد. حامد لک که طی هفته‌های اخیر از نمایش عملکرد فنی مدنظر کادرفنی و هواداران دور بوده و انتقادات زیادی را متوجه خود می‌دید، اکنون در این بازی نیمکت نشین شده تا برای اولین بار به احمد گوهری درون دروازه این تیم فرصت برسد. دروازه بان جوان پرسپولیس که در نقل و انتقالات زمستانی از نفت آبادان راهی پرسپولیس شده، برای اولین بار مقابل مس رفسنجان فرصت بازی خواهد یافت و باید دید قادر خواهد بود انتظارات را برآورده کند یا خیر.
در خط دفاعی پرسپولیس تغییری نخواهد داشت و با همان نفرات بازی قبلی برابر حریف حاضر خواهد شد. سیدجلال حسینی و وحدت حنانوف در قلب دفاعی این تیم حاضر خواهند شد و در سمت چپ نیز سعید آقایی قرار می‌گیرد و در سمت راست نیز رامین رضاییان بعد از اولین پاس گل خود در دومین بازی، چشم به این دیدار و موفقیت در آن دوخته و باید دید چه تاثیری در جدال با مس رفسنجان خواهد داشت.

در خط میانی نیز میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا به عنوان زوج هافبک دفاعی این تیم برابر حریف حاضر خواهند بود. مهدی ترابی و احسان پهلوان نیز وظیفه بازیسازی و ایجاد موقعیت برای خط حمله سرخپوشان را برعهده دارند و باید دید خط هافبک و دفاعی مس رفسنجان چه برنامه‌ای برای توقف آنها خواهد داشت. ترابی اما در این بازی چشم به بالا بردن تعداد پاس گل‌های خود برای بازگشت دوباره به صدر جدول و دستیابی به جایگاهی که کاپیتان حریف (محسن آذرباد) در اختیار دارد، دوخته است.

در خط حمله نیز بعد از مصدومیت حامد پاکدل که در چند بازی اخیر ستاره سرخپوشان لقب گرفته بود، بار دیگر مهدی عبدی به ترکیب اصلی بازخواهد گشت و در کنار خود وحید امیری را دارد. عبدی با 5 گل زده برترین گلزن این فصل پرسپولیس محسوب می‌شود و این در حالی است که نسبت به دیگر مهاجمان این فصل که بالاتر از وی قرار دارند، فرصت زدن پنالتی هم نداشته است. باید دید زوج او و وحید امیری در این بازی قادر خواهند بود از فرصت‌هایی که به دست می آورند برای دستیابی به گل و برتری تیم خود سود ببرند یا خیر

ترکیب احتمالی پرسپولیس

احمد گوهری
سیدجلال حسینی
وحدت حنانوف
رامین رضاییان
سعید آقایی
کمال کامیابی نیا
میلاد سرلک
مهدی ترابی
احسان پهلوان
وحید امیری
مهدی عبدی

دیدار دو تیم پرسپولیس و مس رفسنجان ساعت 19 امروز در استادیوم آزادی برگزار خوهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها