يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۲۴۸۲
زمان انتشار: ۱۷:۵۲     ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
انتشار یک خبر در باره حذف تدریجی ارز ترجیحی در جریان بررسی لایحه بودجه سال آینده توسط مجلس شورای اسلامی، منجر به شکل‌گیری واکنش‌های مختلفی در فضای مجازی شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به قل از سراج 24، به گزارش مرکز مقابله با شایعات سایبری سازمان فضای مجازی سراج، مجلس شورای اسلامی این روزها مشغول بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ است. در همین رابطه روزنامه اعتماد در مطلبی مدعی شد: " مجلس به صورت تدریجی در حال حذف  ارز ترجیحی است؛ این در شرایطی است که نمایندگان مجلس کشورمان تاکید کرده بودند، پروژه حذف ارز ترجیحی از دستور کار خارج شده اما با آغاز بررسی بودجه در صحن علنی مشخص شد که اهالی بهارستان به صورت چراغ خاموش قصد حذف ناگهانی ارز ۴۲۰۰ تومانی را دارند."

* ادعای روزنامه اعتماد صحت ندارد

علی رجبی رئیس اداره اخبار مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با مرکز مقابله با شایعات سایبری با رد این شایعه که توسط روزنامه اعتماد در قالب یادداشت تحلیلی منتشر شده گفت: ادعای این روزنامه صحت ندارد چراکه بررسی بودجه ۱۴۰۱ علنی بوده و در حال حاضر جلسات بررسی بودجه سال آینده علاوه بر رادیو فرهنگ از شبکه خبر هم در حال پخش زنده است.

رئیس اداره اخبار مجلس شورای اسلامی افزود: علاوه بر این، اساساً ادعای بررسی چراغ خاموش یک ‌قانون توهین به نمایندگان مجلس است.

به گزارش مرکز مقابله با شایعات سایبری سازمان فضای مجازی سراج، این در حالیست که پیشتر نمایندگان مجلس با این موضوع مخالفت کرده و موضوع را برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع داده شده بودند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها