أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۲۵۱۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
سرمربی جدید تراکتور در دوره قبلی‌ای که در این تیم حضور داشت، نتوانست نتایج خوبی کسب کند و در نهایت هم خودش و هم مالک باشگاه از تراکتور جدا شدند. حالا پس از حدود سه سال، ممکن است این اتفاق در پایان لیگ بیست و یکم تکرار شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، با برکناری زوونیمیر سولدو از هدایت تراکتور، مدیران این باشگاه با ارتوئرول سائلام به توافق یک و نیم ساله رسیدند. سائلام پیش از این یک بار در سال ۹۷ هدایت تراکتور را برعهده گرفته بود اما با وجود داشتن ستاره‌هایی مانند احسان پهلوان، ارسلان مطهری، مهدی مهدی‌پور، مهدی کیانی، محمد ابراهیمی و محمد ایران‌پوریان نتوانست نتایج خوبی کسب کند تا در انتهای لیگ هفدهم از سمتش برکنار شود.

حضور دوباره سائلام در تراکتور نکته جالبی در بر دارد. این مربی ترکیه‌ای در سال ۹۷، درست در شرایطی به تراکتور آمد که این تیم پس از گذشت ۲۰ هفته از لیگ برتر در رده یازدهم قرار داشت و پرشورها از نحوه مدیریت سپاه عاشورا به عنوان مالک باشگاه ناراضی بودند. تراکتور در پایان لیگ هفدهم، بدترین نتیجه‌اش از سال ۸۸ (بازگشت به لیگ برتر) را متحمل شد و با هدایت سائلام فصل را در رده دهم جدول رده‌بندی پایان داد.

پایان فصل با رتبه دهم نارضایتی هواداران تراکتور را دو چندان کرد تا در نهایت سپاه عاشورا تصمیم به واگذاری این باشگاه بگیرد و محمدرضا زنوزی مالک جدید باشگاه تراکتور شود.

با آمدن زنوزی، تراکتور روزهای پرفراز و نشیب زیادی را پشت سر گذاشت تا این که پس از حدود سه سال، دوباره نارضایتی هوداران به اوج رسیده، تراکتور دوباره بدترین رتبه‌اش پس از بازگشت به لیگ برتر را دارد و دوباره سائلام به عنوان سرمربی تراکتور انتخاب شده است.

حالا اگر قرار است تاریخ با همین توالی ادامه پیدا کند، مالکیت باشگاه تراکتور هم در پایان فصل تغییر پیدا خواهد کرد تا سائلام، آخرین انتخاب دو مالک اخیر تراکتور نام بگیرد. روندی که دژاوو (آشناپنداری) را درباره تراکتور و سیر تحولات آن تداعی می‌کند. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها