يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۲۵۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
دبیرکل فدراسیون فوتبال مطرح کرد:
دبیرکل فدراسیون فوتبال از برنامه ریزی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه از داربی تهران خبر داد.

برگزاری داربی استقلال و پرسپولیس با حضور تماشاگرانبه گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، تماشاگران فوتبال احتمالا در داربی تهران در ۲۶ اسفند حضور خواهند داشت. این قولی است که دبیرکل فدراسیون فوتبال به هواداران دو تیم داده و اعلام کرده برنامه‌ریزی‌ها برای حضور آن‌ها در ورزشگاه در حال انجام است.

پس از حضور آزمایشی و ناموفق تماشاگران استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه در آبان ۱۴۰۰، ستاد مقابله کرونا جلوی اجرای این برنامه را گرفت اما تماشاگران فوتبال یک بار دیگر و در دیدار تیم ملی ایران و عراق هم حضور داشتند که با اوج گرفتن سویه امیکرون در ایران همراه بود و مجددا مجوزهای لازم برای این اتفاق لغو شد.

با این حال، اخیرا فدراسیون فوتبال توانسته مجوز ۳۰ درصدی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها را اخذ کند. این اتفاق بعد از آن صورت گرفت که دیدار تیم ملی بسکتبال ایران و سوریه در انتخابی جام جهانی با حضور ۳۰ درصدی تماشاگران برگزار شده بود.

در نتیجه، اکنون فدراسیون فوتبال زمان لازم برای اجرای این مصوبه را از داربی تهران در نظر گرفته است. علت این تصمیم، به میزبانی استقلال در دو بازی آتی و طبیعتا برگزاری دو بازی آینده پرسپولیس در خارج از تهران است. اما سه هفته بعد دربی تهران در ۲۶ اسفند برگزار می‌شود و به منظور برقراری عدالت، این دیدار برای حضور تماشاگران به ورزشگاه در نظر گرفته شده است.

کامرانی‌فر در ارتباط با حضور تماشاگران در داربی تهران در پادکست فوتبالی اینترنتی گفته است: «با توجه به اینکه داربی بازی جذابی است و حضور تماشاگران می‌تواند این جذابیت را چند برابر کند، برنامه ما هم همین است که در روز ۲۶ اسفند شاهد حضور هواداران ۲ تیم در ورزشگاه باشیم. صحبت ما با ستاد ملی مبارزه با کرونا هم بر همین اساس بوده است.»

او در ادامه به مجری برنامه قول داد که داربی تهران با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد و از این گفت که امیدوار است این اتفاق مربوط به یک بازی نباشد و در مسابقات آینده باشگاهی در فروردین ۱۴۰۱ هم ادامه داشته باشد.

دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس از هفته بیست و دوم لیگ برتر و در چارچوب داربی ۹۸ تهران برگزار خواهد شد. این دو تیم در حال حاضر با اختلاف سه امتیازی در صدرجدول هستند و برای کسب قهرمان لیگ بیست و یکم تلاش می کنند.

هواداران دو تیم آخرین بار در ۹۲ پایتخت حضور داشتند که در بهمن ۱۳۹۸ برگزار شد و دو تیم به تساوی دو بر دو دست یافتند. از آن زمان تاکنون، پنج بازی دو تیم بدون تماشاگران برگزار شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها