أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۲۵۳۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
عده‌ای از هواداران تیم فوتبال استقلال در اعتراض به نحوه سرباز شدن سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در این تیم، مقابل ساختمان وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، ظهر امروز (شنبه 11 اسفند)، تعدادی از هواداران استقلال با اعتراض به وضعیت سربازی محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی و نحوه تصمیم‌گیری نسبت به سربازی این 2 بازیکن مقابل ساختمان وزارت ورزش تجمع کردند و شعار دادند.

تعداد این هواداران معترض نسبتا قابل توجه است و برخی از آن‌ها با داشتن کاغذهایی در دست و پرچم‌های آبی‌رنگ، شعارهایی علیه فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش سر دادند.

آن‌ها در شعارهای خود نسبت به عملکرد حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان معترض بودند و خواستار پیگیری وضعیت پیش آمده شدند. هواداران استقلال همچنین نسبت به آنچه که ایراد به معافیت وحید امیری می‌خواندند، شعارهایی سر دادند.

سرباز شدن محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی، از مهم‌ترین اتفاقات باشگاه استقلال است. این ۲ بازیکن پس از کش و قوس‌های فراوان با اعلام سازمان نظام وظیفه به خدمت سربازی رفته‌اند.

در  بیانیه اخیر سازمان نظام وظیفه در این باره آمده بود: «در خصوص بازیکنان ورزش فوتبال، آقایان سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند، با توجه به اینکه مجوز فعالیت ورزشی آنها برابر مقررات در باشگاه ورزشی استقلال به پایان رسیده است نامبردگان می‌بایست در زمان اعزام تعیین شده قبلی تاریخ یکم اسفند ماه ۱۴۰۰، به خدمت دوره ضرورت اعزام گردند.»

سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند، پس از مشخص شدن وضعیت خود، به دنبال امور مربوط به خدمت سربازی خود هستند. در این رستا، محمد حسین مرادمند خود را به پادگان شهید نامجو انزلی معرفی کرد و همچنین سیاوش یزدانی قرار است کارهای مربوط به انتقالش را انجام دهد تا این بازیکن هم بتواند در این پادگان خدمت کند تا هر 2 بازیکن شرایط حضور برای بازی در تیم ملوان را داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها