يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۲۵۳۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
باقری‌نیا:
پیشکسوت فوتبال گفت: فولاد در بازی با هوادار کیفیت هجومی خوبی نداشت و اگرچه در خط دفاع مثل همیشه خیلی خوب بود اما در مجموع انتظار این است که نکونام با ریسک بیشتری برای پیروزی وارد زمین شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، مجید باقری‌نیا، درباره عملکرد تیم فولاد در بازی مقابل هوادار، اظهار کرد: با توجه به حضور خوب فولاد در بازار نقل و انتقالات، به نظرم این تیم به خوبی تقویت شد که باید از آقای گرشاسبی مدیرعامل این باشگاه و همچنین از نکونام برای جدیت در تقویت تیمش تشکر کرد. همچنین با توجه به این‌که فولاد در جام حذفی از دور مسابقات کنار رفت، اگر می‌خواهد خود را به جایگاهی برساند که مجدداً سهمیه کسب کند، هیچ چاره‌ای جز مبارزه برای پیروزی ندارد.

نکونام باید با ریسک بیشتری بازی کند

وی افزود: با توجه به این‌که سپاهان اکنون حال و روز خوبی ندارد و آلومینیوم اراک هم از کورس خارج شد، اکنون بهترین فرصت برای فولاد جهت رسیدن به مقصود است اما بازی این تیم مقابل هوادار آن جدیت را که فولاد باید تحت هر شرایطی برای برد وارد زمین شود، نشان نداد. البته این دیدار با کم‌ترین موقعیت ممکن برای هر دو تیم بود که این برای فولاد خوب نیست، آن‌هم در حالی که حتی منتقدان فولاد نظرشان این است که آن‌ها با تیم فعلی می‌توانند سهمیه آسیا کسب کنند. در مجموع فولاد در بازی با هوادار کیفیت هجومی خوبی نداشت و اگرچه در خط دفاع مثل همیشه خیلی خوب بود اما در مجموع انتظار این است که نکونام با ریسک بیشتری برای پیروزی وارد زمین شود و قطعا مهره‌های لازم را هم در اختیار دارد.

مدیریت در باشگاه نفت آبادان خنثی است

این پیشکسوت فوتبال در ادامه درباره روند رو به رشد نفت آبادان، خاطرنشان کرد: به نظر من همدلی بین کادر فنی و بازیکنان صنعت نفت آبادان چنین شرایطی را به وجود آورده است. در واقع آن‌ها با این همدلی در تمام مشکلاتی که مدیران برای آن‌ها به وجود آورده‌اند، غلبه کرده‌اند. به نظرم هر چقدر مدیریت در باشگاه فولاد خوب عمل می‌کند، مدیریت در باشگاه نفت آبادان خنثی است و من در مصاحبه قبلی هم گفتم این مدیران اگر نمی‌توانند کاری کنند چرا باشگاه نفت آبادان را رها نمی‌کنند.

عملکرد نفت آبادان عالی است

وی افزود: این همدلی در بین بازیکنان و کادر فنی صنعت نفت آبادان از این تیم یک نفت قابل احترام درست کرده است و حتی باعث شد در بازی چند روز پیش از تیم سیرجان نیز جلو بیفتند، آن هم گل‌گهری که با قدرت حرکت می‌کند و اگر آن هفت امتیاز را از این تیم کسر نمی‌کردند اکنون دوش به دوش استقلال و پرسپولیس بود. به نظرم عملکرد نفت آبادان واقعا عالی است و امیدوارم این هفته مقابل پرسپولیس نتیجه بگیرند و این امیدواری را در دل هواداران و مردم خوزستان به وجود بیاورند که این تیم هم می‌تواند یک مدعی باشد. هر چند سخت است و صنعت نفت شمایل یک تیم کامل مانند فولاد را ندارد اما دور از دسترس نیست.

باقری‌نیا عنوان کرد: عملکرد نفت آبادان در این فصل دور از انتظار بوده است و حتی می‌تواند پرسپولیس را هم به دردسر بیاندازد. به نظرم نفت برای هر تیمی می‌تواند دردسرساز باشد زیرا به خوبی می‌جنگد و حریف را تحت فشار قرار می‌دهد و هیچ وقت خود را دست و پا بسته و کم‌تر از حریف خود نمی‌داند و همیشه به دنبال پیروز شدن است.

فکری باید پاسخگو باشد

وی درباره نفت مسجدسلیمان نیز گفت: من فکر می‌کنم مدیریت باشگاه نفت مسجدسلیمان باید فکر دیگری به حال این تیم کند زیرا کسب یک امتیاز بعد از چهار، پنج هفته به این تیم کمک نمی‌کند. آن هم در شرایطی که تیم پدیده نیز بیدار شده است و ذوب آهن برد می‌آورد و هوادار هم توانسته خود را از تیم‌های قعر جدولی جدا کند. بنابراین باید فکر دیگری شود زیرا در غیر این صورت تنها امید فوتبال‌دوستان مسجدسلیمانی از بین خواهد رفت. هر چند می‌دانم مدیریت باشگاه حداکثر تلاش خود را به کار گرفته است و تیم به خوبی تقویت شد اما این که چرا تاکنون این تغییر و تحولات نتیجه نداده است، آقای فکری باید پاسخگو باشد.

این پیشکسوت بیان کرد: به ۱۰ ازی آخر لیگ نزدیک می‌شویم و رقابت‌ها از این‌جا به بعد وحشتناک می‌شود و و همین کار نفت را سخت‌تر می‌کند. بنابراین باید با راهکار و ترفند دیگری کار شود. فکری مربی باتجربه‌ای است و باید دنبال راهکار باشد که به چه صورت می‌تواند شرایط فنی این تیم را تغییر دهد. بازیکنان نفت مسجدسلیمان باید از وحشت شکست خوردن خارج شوند و تیمی نباشد که به باختن عادت کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها