أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۲۵۴۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
ستاره ایرانی بایرلورکوزن تمرینات تاکتیکی اش را برای دیدار با بایرن مونیخ انجام داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان ماه گذشته با جدایی از زنیت سن پترزبورگ راهی بایرلورکوزن آلمان شد.

ستاره ایرانی به دلیل مصدومیت جزئی در طی ماه جاری نتوانسته برای لورکوزن به میدان برود. آزمون از هفته گذشته به تمرین گروهی اضافه شد.

طبق اعلام سرمربی بایرلورکوزن ستاره ایرانی آماده بازی شده و می تواند در دیدار شنبه آینده مقابل بایرن مونیخ بازی کند.

نشریه «بیلد» آلمان با انتشار فیلمی از سردار آزمون ستاره ایرانی بایرلورکوزن نوشت: آزمون در تمرینات تاکتیکی لورکوزن قبل از دیدار با بایرن حضور فعالانه داشت تا در این دیدار برای اولین بار برای تیمش به میدان برود.

آزمون درخشش خوبی در 3 سال گذشته با زنیت داشت به همین خاطر دو پیشنهاد رسمی دریافت کرد. باشگاه لیون فرانسه نیز به شدت به دنبال شکار ستاره ایرانی بود ولی در نهایت آزمون بوندسیلگا و لورکوزن را برای آینده اش انتخاب کرد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها