يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۲۵۵۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
فرمانده کل ارتش گفت: حوادث امروز جهان نشان داد که از دست دادن توان دفاعی به امید حمایت بیگانگان چه عواقب خسارت باری برای کشور در پی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در آیین سی و یکمین دوره آموختگی مدیریت دفاعی و هفتمین دوره عملیات مشترک و مرکب دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که صبح امروز در محل این دانشگاه برگزار شد ضمن تبریک بعثت رسول اکرم (ص) طی سخنانی، گفت: حوادث امروز جهان به روشنی‌ترین شکل ممکن نشان می‌دهد که عزت، اقتدار و استقلال یک کشور و یک ملت در سایه اتکا به مردم خود و نه به بیگان تحقق می‌یابد.

وی افزود: حوادث امروز جهان نشان داد که از دست دادن توان دفاعی به امید حمایت بیگانگان چه عواقب خسارت باری برای کشور در پی خواهد داشت، امروز ما بیش از هر زمان دیگری به دور اندیشی پیامبرگونه حضرت امام (ره)، درود می‌فرستیم که ارتش را به عنوان یک بازوی مستحکم دفاعی برای کشور حفظ کرد و در مقابل همه دسیسه‌ها و توطئه‌های بیگانگان و برای تقویت بنیه دفاعی کشور، سپاه و بسیج را نیز ایجاد کرد که امروز ما به برکت این سازمان‌های مردمی واقف هستیم.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: هوشیار باشیم که آن خط تضعیف نیروهای مسلح همچنان ادامه دارد و اتاق فکر دشمنان هر روز با دستاویزی، یک محتوای جدید و یک شایعه و تحریک جدیدی را می‌آفریند تا شاید بتواند به این دو سازمان و به این خط مقدم دفاع از کشور ضربه بزنند، البته تجربه این ۴۳ سال و حوادثی که دیروز و امروز بر ما گذشت ملت ما را آبدیده و نسبت به توطئه‌ها آگاه کرده است.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: ملت ما خوب بداند چه اهداف شوم و خائنانه ای برای تضعیف ارتش و سپاه از سوی دشمن و منافقین دنبال می‌شود و با استفاده از پنجره‌های نحس شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی در، خدشه دار کردن قدرت دفاعی و ملت ایران اهداف شیطانی نظام سلطه به سرکردگی نظام مافیای آمریکا را دنبال می‌کنند تا به استقلال و اقتدار این کشور سربلند لطمه بزند.

وی اضافه کرد: بر همه ما واجب است که در مقابل مافیای رسانه‌ای دشمن، بصیرت و استقامت خود را به طرف اهداف گام دوم انقلاب اسلامی و راه نورانی که رهبر عزیزتر از جانمان اشاره می‌کند نشان دهیم.

فرمانده کل ارتش گفت: هر چه زمان می‌گذرد بیش از پیش ارزش راهبردی تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری را درک می‌کنیم که فرمودند: اگر ما امروز یکی از دو سازمان ارتش و سپاه را نداشتیم باید ان را ایجاد می‌کردیم و با این تدبیر بر حفظ و تقویت و رشد هرچه بیشتر هر دو سازمان تاکید فرمودند، حفظ و ارتقاء توان و آمادگی نیروهای مسلح با تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و اقتدار ناشی از آن دستاوردی بی نظیری در ایران ماست که به برکت انقلاب اسلامی و در سایه نظام جمهوری اسلامی به دست آمده است.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: جلال و اقتدار، قرض گرفتنی نیست و با اتکا به دیگران حاصل نمی‌شود، این اسلام عزیز و آموزه‌های امامین انقلاب اسلامی است که به ما آموخت برای استقلال و برای آقایی و عزت باید به خداوند بزرگ توکل کرد و به ملت خود اتکا داشت و نیروهای مسلح قدرتمند و به روز داشت، البته این تدبیر فقط در عرصه نظامی نیست، بلکه در سایر مولفه‌های قدرت همچون در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و فناوری و علمی و امثال آن است؛ راه موفقیت همین است.

وی گفت: خداوند بزرگ را به دلیل نعمت بزرگ انقلاب اسلامی و ولایت فقیه سپاسگزاریم و به شما برادران عزیز که امروز دانش‌آموخته دانشگاه فرماندهی و ستاد شده‌اید به دلیل اینکه از این به بعد در ارتش قرار می‌گیرید و در حرکت تمدنی انقلاب نقش برجسته‌تری پیدا می‌کنیم، تبریک عرض می‌کنم و برای همه شما آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها