أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۲۵۹۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
آندری شوچنکو می‌گوید در بحبوحه درگیری‌های جاری در اوکراین، اکنون فوتبال برای او وجود ندارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از بی ساکر، روسیه پنجشنبه گذشته پس از هفته ها تنش سیاسی بین دو کشور به اوکراین حمله کرد. اقدامات روسیه منجر به محکومیت های گسترده شده است و تحریم های مالی، ورزشی و سیاسی علیه این کشور در تلاش برای جلوگیری از حملات اعمال شده است.

شوچنکو که بهترین گلزن تاریخ اوکراین و سرمربی سابق این کشور است، قبلاً از مردم خواسته بود تا در اعتراض به حملات به او بپیوندند و او خواستار برقراری صلح شد.

او در طول درگیری ها در لندن اقامت داشته است تا به هدایت کمک های بشردوستانه به اوکراین کمک کند اما خانواده او در همبستگی با هموطنان خود در اوکراین باقی ماندند. در حال حاضر، شوچنکو علاقه چندانی به ورزشی که او را به شهرت رساند، ندارد. او به اسکای اسپورت گفت: فوتبال دیگر برای من وجود ندارد. من در مورد آن فکر نمی کنم. زمان آن نیست. من الان هیچ ورزش و هیچ چیز را تماشا نمی کنم.

او در ادامه گفت: وقتی از خواب بیدار می شوم به این فکر می کنم که چگونه می توانم به کشورم کمک کنم و چه کاری می توانم انجام دهم. شروع کردم به تماس با والدین و دوستانم. تمرکز من در حال حاضر روی این است.

با این حال، شوچنکو به محرومیت روسیه از مسابقات فیفا و یوفا اشاره کرد و این تصمیم را تحسین کرد. او گفت: این یک واکنش عالی از سوی نهادهایی مانند یوفا و فیفاست که تصمیم درست بگیرند. فکر نمی‌کنم این تصمیم سختی باشد. وقتی به کشوری حمله می‌کنید، وقتی شروع به فرستادن بمب و سرباز می‌کنید، این یک درگیری نیست، بلکه یک جنگ واقعی است. به نظر من این تصمیم درستی است که به ورزشکاران روس اجازه شرکت در هیچ رویداد ورزشی داده نشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها